när jag precis startat datorn visas ikonerna (till mina html filer) som vanligt, men efter ett tag byts de ut mot en "program-utan-ikon" ikon.
har inte haft detta problem med firefox 1.0, men när jag installerade 1.0.1 började det krångla...
när jag precis startat datorn visas ikonerna (till mina html filer) som vanligt, men efter ett tag byts de ut mot en "program-utan-ikon" ikon.
har inte haft detta problem med firefox 1.0, men när jag installerade 1.0.1 började det krångla...
det kan det vara jag.
vadå "det kan det vara jag"?
↗ till inläggetGår det att öppna eller är det bara en sån ikon?när jag precis startat datorn visas ikonerna (till mina html filer) som vanligt, men efter ett tag byts de ut mot en "program-utan-ikon" ikon.
Är du säker på att du avinstallerade alla andra internet-browsers innan du skaffade denna?
testa att ta bort dom och sen lägga till dom och sen gå in på dom precis efter de funkade för mig. :student:
Högerkicka o välj Öppna med...
sen letar du reda på FireFox.exe o Kryssar i Använd alltid detta program att öppna denna sorts fil... tror ja de står :unsure: sen trycker du ok!
sen skall de vara klart
:kung:
hmm..altså det funkar att öppna filen i firefox. men ikonen blir först rätt. men sedan blir det en sånhär ikon:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in