vad menar du menar du bossen i turtle rock det är en jätte skölpaddajag vet den där stora skölpaddan
A Link to The Past
Nej nej Turtle Rock ser ut som en sköldpadda.
Du behöver nån sorts magi, minns inte vilken, och sedan ta dig till samma klippa i Light World, slå ner pålarna i rätt ordning så komemr en varpplatta fram som tar dig till toppen av Turtle Rock.
va vad pratar ni om
Sorry missuppfattade frågan lite nyss,
Till den som frågade om medaljongen för att komma in i Turtle Rock:
Du behöver Quake-medaljongen.
Gå norr om Dark Palace tills du hittar en cirkel av sten och en skylt i närheten. Släng skylten i cirkeln så kommer en grön fisk upp och ber dig lämna honom ifred. sen ger han dig Quake-medaljongen.
okey nu börjar jag hänga med
men läs igenom tråden innan du skriver!!!.. så att du hänger med!
[Hej, kan någon vara snäll och hjälpa mig, jag kommer inte vidare för att ta den 3dje medaljongen.....springer runt och irrar men kommmer inte längre...
[strålande, kan du hjälpa mig , hur kommer jag vidare i isslottet? Jag kommer till ett rum där det är stop, med en trappa och en kista, hur kommer jag över dit????
är det 6:e templet du är i?
:unsure: ja, det är 6:ans tempel.
det är sista va
nej det är inte det sista
jag har skapatt det jag har lånat ut mit andra till en kompis. Jag trode Cyndaquil menade den stor bomben sorry.
Hur läger man bomben det går inte jag är en kanin ska man ha nåt eller :huh:
vem är sista bossen??????
Svar till ZL:
Du måste ha Moon Pearl som du hittar i Heras Tower för att se vanlig ut i Dark World. Annars kan du inte använda några vapen. (har du nånsin sett en kanin med vapen...?)
Svar till son-goten master:
Samma som vanligt - jättegrisen Ganon
När The end kommer upp och hur många liv man behövde ska man stänga av då?
mm om det inte händer mer ä det bara att stänga av
Pju då gjorde jag rätt
Det är det som är det sämsta i spelet. Man kan inte spara när man klarat Ganon.