vad för nyckel snackar du om
A Link to The Past
jag hittar inte supernyckeln i dark palace... jag har kartan och kompassen och en nyckel för att öppna en dörr... hittar tyvärr ingen dörr att öppna...
Kan någon sida där man laddar ner A link to the past rom :?:
Det är nog förbjudet men gå in på http://www.kasaa.com/?f och sök. Den är ganska bra. Eller ladda ner programmet Kazaa Media Desktop. Där har jag laddat ner Zelda Classic, ett par Worms-spel och nåt som kallas 55 SNES-roms.
kan nån säga hur man kommer till 3 stället på mörka världen jag behöver kunna lyfta svarta stenar men har inte den saken snälla hjälp mig fort
vilka ställen?
kan nån säga hur man kommer till 3 stället på mörka världen jag behöver kunna lyfta svarta stenar men har inte den saken snälla hjälp mig fort
kan man lyfta svarta stenar???
jag kan inte...
ozoon jag tror jag vet vad du menar på nedervåningen finns en dörr man brukar missa kolla
jag behöver ingen hjälp mer och ja man kan lyfta svarta stenar på mörka världen efter borg 4
menar du borgerna där man räddar maidens?
för jag har gjort nr3 ska till 4 snart
jag har redan varvat det spelet,sså jag behöver ingen hjälp iallafall!
snacka om att skryta........
var får man Den Guldiga Staven Som man kan göra stenblock av kommer inte ihåg vad den heter
jag har varvat för länge sen men minns inte hur man fick "moon pearl och hammaren!"
Somarias Stav:
Tror den finns i grotta sex i Dark World (grottan i träsket)
Moon Pearl:
Finns i tornet i Light World, där du möter Moldormen.
Hammaren:
Finns i grotta 1 i Dark World.
Moon Pearl:Finns i tornet i Light World, där du möter Moldormen.
menar du den man ska smälla på svansen?
ja det gör han
ja det är den, den där masken...
den är skit lätt! jag trdde den skulle va svår men jag klarade den på 5 minuter
men hur tar man moon pearl ur lådan då?? den är ju på andra sidan?
prova med att gå upp en våning sen gå på dom där stjärnorna sen hoppa ner i det hålet som är i mitten högst upp