Jag söker en trainer eller en mod som ger mer komandopoäng och pengar.
Nån som har ??? Säg vart man kan hitta den då.
Jag söker en trainer eller en mod som ger mer komandopoäng och pengar.
Jag vet ett par trainers, men vill fråga först: Kör du med engelskt språk på spelet?
Om du kör med svenskt språk kan jag dessvärre inte hjälpa eftersom det inte finns nån till svenskt språk än.
↗ till inläggetjag kommer instalera med engelsk språk... vart finns trainers??? :huh:Jag vet ett par trainers, men vill fråga först: Kör du med engelskt språk på spelet?
Jag har engelskt språk på spelet. Vart finns trainern???
Den bästa trainern finns att hämta --H Ä R--
EDIT: Detta är trainerns funktioner...
F1 - Mer Pengar
F2 - Högre Command Points Maxgräns
F3 - Mer Power Points
F4 - Odödlighet
F5 - Bygger gubbar och uppgraderingar (DIREKT)
F6 - Bygger hus (DIREKT)
F7 - Ladda upp spells (DIREKT)
F8 - Få högsta level på gubbarna (DIREKT efter gubben har dödat något)
F12 - Återställ alla fusk
Är det som att ladda ner en modd eller ska man lägga trainern någonananstans
:huh:
↗ till inläggetDen bästa trainern finns att hämta --H Ä R--
EDIT: Detta är trainerns funktioner...
F1 - Mer Pengar
F2 - Högre Command Points Maxgräns
F3 - Mer Command Points
F4 - Odödlighet
F5 - Bygger gubbar och uppgraderingar (DIREKT)
F6 - Bygger hus (DIREKT)
F7 - Ladda upp spells (DIREKT)
F8 - Få högsta level på gubbarna (DIREKT efter gubben har dödat något)
hur aktiverar man den modden då???
Det är en Trainer.
Man har väl den på medan man kör spelet. Och så är det väl bara knappa in de koder han har skrivit in här.
Du, Jokinen. Hur många Kommando Poäng kan man få upp det till? Mer än 1 000 tror jag inte, eller?
tack för trainern Jokinen :cool:
↗ till inläggetDet är en Trainer.
Man har väl den på medan man kör spelet. Och så är det väl bara knappa in de koder han har skrivit in här.
Du, Jokinen. Hur många Kommando Poäng kan man få upp det till? Mer än 1 000 tror jag inte, eller?
den funkar inte isåfall,vart ska hlm-bmet filen ligga jag ladda ner då????
Till Rowyn: Om du inte har testat redan så kan jag säga att det inte finns någon gräns på hur många man kan få. Men det laggar så in i h-e om du kör med 10000 command points och gubbar nog att fylla ut poängen.
Till Basketjim: Filen du laddar ned är komprimerad i rar-format. Du måste packa upp filen med winrar, winace eller liknande program. Du behöver inte lägga filen någonstans. Bara å klicka och köra.
Jo... Märkte det då jag körde Minas Tirith med över 2000 eneheter. Det laggade otroligt ^_^
Men tack så hemskt mycket för Trainern Jokinen. Ska nog bara sitta och spela ett flertal timmar framöver.
↗ till inläggetJo... Märkte det då jag körde Minas Tirith med över 2000 eneheter. Det laggade otroligt ^_^
Men tack så hemskt mycket för Trainern Jokinen. Ska nog bara sitta och spela ett flertal timmar framöver.
jag får upp hoodlum trainer men när jag trycker f1 eller någon annan så händer inget??
Du kör väl på Fälttåg...? Engelska versionen... Isåfall så har du gjort något fel :huh:
Men för mig funkar det.
Det är en hel del irriterande om man ska prova F8. Alla jäklar blir till lvl 10. Att man inte kan bestämma att en gubbe ska bli det. Och inte hela jäkla bunten.
↗ till inläggetDu kör väl på Fälttåg...? Engelska versionen... Isåfall så har du gjort något fel :huh:
Men för mig funkar det.
Det är en hel del irriterande om man ska prova F8. Alla jäklar blir till lvl 10. Att man inte kan bestämma att en gubbe ska bli det. Och inte hela jäkla bunten.
klart jag gör engelskt språk och goda fältåget,ska man lägga den på nått speciellt ställe??
hur gjorde du??
Jag packade upp den... Klickade på den och då kom den fram bara. Så lät jag den vara, jag tog itne bort den och bara startade spelet. Sedan så fuskade jag på en aning. Lite överdrivet mycket kanske ^_^
Men det är kul att Köra Helms Klyfta och Minas Tirith nu när man kan få en jäkla massa gubbar. Exe; Har nu 422 ryttare efter Helms Klyfta, och Hjältarna förstås.
fungerar denna på verison 1.01?? det gör det inte för mig. ska man typ ta bort den och "instalera" den igen för att funka? :(
1.01? Vet knappt vilken version jag har på min ^_^
om du kan spela online så har du nog 1.01 eftersom man tydligen måste ha den nya uppgraderingen att spela o0nline..
jag fixa det idag men trainern funkar inte..
nån som har 1.01 och har en trainer som funkar? :huh:
↗ till inläggethjälp med splinter cell mejla din splintter cell bok till mig snä[email protected]Jag söker en trainer eller en mod som ger mer komandopoäng och pengar.
:(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in