Hoppa till innehåll

Slaget Om Midgård


Kraver

Rekommendera inlägg

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Självklart... alla har eld och tung rustning. Alla de är snart på Rank 10. Kanske 7-9 just nu men kommer nog bli 10 om jag tränar upp dem.

 

Men vad, hade du Gondor sämsta bågskyttar?? Det är ju Utbygdsjägare man behöver.. Redigerat av joaacim
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Självklart... alla har eld och tung rustning. Alla de är snart på Rank 10. Kanske 7-9 just nu men kommer nog bli 10 om jag tränar upp dem.

 

 

 

1, Att man kanske bara vill ta en Rank level. Tycker det blir bara tråkigt om alla gubbar blir till lv 10. Exe; Om man har svårt att få alla hjältar på de godas första bana till rank 2 och vill det så kanske det borde finnas något sånt.

 

2, Ja... Utbytesjägare är bra vid täta områden som skog och sådant. Men vid fält är Gondor Bågskyttar bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1, Att man kanske bara vill ta en Rank level. Tycker det blir bara tråkigt om alla gubbar blir till lv 10. Exe; Om man har svårt att få alla hjältar på de godas första bana till rank 2 och vill det så kanske det borde finnas något sånt.

 

2, Ja... Utbytesjägare är bra vid täta områden som skog och sådant. Men vid fält är Gondor Bågskyttar bäst.

 

Det blir väll lätt om du ställer dina hjälter på avstånd från ubygdsjägarna, då hinner de skjuta ner orcherna eller vad som nu kommern..

Och varannan anfallsvåg kan man ju bryta hela vågen med Gandalfs bästa attack?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

1, Att man kanske bara vill ta en Rank level. Tycker det blir bara tråkigt om alla gubbar blir till lv 10. Exe; Om man har svårt att få alla hjältar på de godas första bana till rank 2 och vill det så kanske det borde finnas något sånt.

 

2, Ja... Utbytesjägare är bra vid täta områden som skog och sådant. Men vid fält är Gondor Bågskyttar bäst.

 

 

Har ingen betydelse med Gondors Bågskyttar heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1, Att man kanske bara vill ta en Rank level. Tycker det blir bara tråkigt om alla gubbar blir till lv 10. Exe; Om man har svårt att få alla hjältar på de godas första bana till rank 2 och vill det så kanske det borde finnas något sånt.

 

2, Ja... Utbytesjägare är bra vid täta områden som skog och sådant. Men vid fält är Gondor Bågskyttar bäst.

 

JAg tycker att det känns som att Utbygdsjägarna har en större "attackskada", kan det stämma?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo... Vi har alla våra egna Strategier inom Krigs Spel ^_^

Kan inget ändra på.

 

Jag har stora problem med modar som jag laddar hem, jag fattar typ inte allt... Men jag fått en av dem att funka och den är underbar :D, särskilt på fältåg

 

högre kommandopoäng, större enheter en enhet består nu av typ 3 enheter, Saruman har nya krafter, Elrond har blandade egenskaper bla Legolas skur av pilar, Sauron kan på Skärmytsling åtkalla Balrogen själv Om du köpt kraften Den Enda Ringen... Isildurs Narsil attack tar inte lika mycket hälsa från byggnader, Gothmog vargryttaren finns som hjälte för Isengård! Det och mycket mera..

 

Är det nån som har en bra och lätt mod?

Jag har försökt med bla HAldir och First Age Mod men jag fattar noll :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...