en tjej hörde jag prata skit om mig :( och då gick jag fram till henne och skreck typ sluta snacka skit om mig!! :angry: och senare på dagen då kom hon och nästan grät får nånå hadde snacka skita om henne :blink:
Prata Skit
Äh, vafan. Snacka skit, det är inget farligt. Eftersom det mesta ändå inte stämmer.
Nej när ett gäng i skolan står i en flock och pratar skit om andra så stämmer kanske 10% av det som sägs...
↗ till inläggetNej, det har du rätt i.Äh, vafan. Snacka skit, det är inget farligt. Eftersom det mesta ändå inte stämmer.
Och tänk på att man mycket väl kan snacka skit lite då och då utan att veta om det...
skitprat ha
en gång sa en att jag hatade rally ingen trodde honom jag älskar rally
Fast jag slog honom sen (inte hårt)
Varför snackar de skit? Och vilka är dessa människor? Dumma, inkompitenta idioter som gillar att tjafsa om olika saker. Har inget mer om att säga om detta ^_^
↗ till inläggetVarför snackar de skit? Och vilka är dessa människor? Dumma, inkompitenta idioter som gillar att tjafsa om olika saker. Har inget mer om att säga om detta ^_^
Varför? De snackar skit för att de vill trycka ner andra människor och samtidigt bli populära..Det är så jag uppfattar det iaf.
↗ till inläggetJag uppfatar då att dom tro dom är coola när dom snackar skitVarför snackar de skit? Och vilka är dessa människor? Dumma, inkompitenta idioter som gillar att tjafsa om olika saker. Har inget mer om att säga om detta ^_^
Och jag håller med dig Spirtual dom tror dom blir populära
Alla snackar väl skit om alla hela tiden, så jag har väl lärt mig att inte ta det till mig den där gojjan dom snackar. Om mina kompisar lyssnar, så vet dom ju att det inte stämmer, om det är någon annan som hör det, som inte är min kompis, så vet mina vänner och nära att det ändå inte är så. Dom får gå runt och säga vad f*n dom vill, mig kvittar det. Det är ändå inget känsligt dom pratar om.
Ta in åt dig, då. Det är lungt, prata med någon som bryr sig typ, antimobbningsgruppen eller skolkuratorn. Du vet ju själv att det inte stämmer.. eller ? :huh:
En kille i min bästis klass snakar skit om mej bara för att jag inte anmälde mej som frivilig till en sak på spanska lektionen (Vi arbetade i grupp och enligt dom var jag smartast) då blev jag sur och sen håller han på med sitt jäkla skit snack.. men jag är både större och starkare än va den lilla fjanten är så jag tror inte han vill möta mej i en mörk gränd ensam...
Men de som snakar skit har 3 decimeter tjockt pannben och en microskopisk hjärna brukar jag säga :D
Skit snack kan jö skadda en men de beror på hur känslig man är...
Zdravo: Du gör inget fel, de är de andra som gör fel. grymt fel... Du har väll inte gjort dem någe? då är d väll dom som gör fel och inte du? Liket... nu får de ge sej...
de e jobbigt.
så var de ett år i skolan helt plötsligt fryste alla utom två tre pers ut mig men jag hade int gjort nått.
kämpa på zdravo nån stans finns de nog några vänner till dig med ska du se.
Vem f*n orkaar bry sig
det är bara puckon som snackar skit och mesar som tar åt sig tycker jag
snacka skit är väldigt onödigt, jag har så otroligt många vänner som blivit osams (är fortfarande det) för att nån snacka skit. själv snackar jag inte så mycket om andra och hoppas ingen snackar om mig
En kille i min klass snackar massa skit om allting och heeelatiden också. Men han är så j***a C* ST*RD att ingen tror på det.
90 % av allt skit snack står tjejer för. Thats it!
killar brukar vara mer rakt på ex. faan vilken ful tröja du har, istället för att gå och snacka skit om den personen..... dock är ja en mästare på att snacka skit om folk
Ingen e någon "fuckin n00b" eller idiot.Alla e människor!Inte skitar,inte dumskalle.Vissa håller ju på att snacka skit om andra därför dem själv har blivit retade.Men det är bara vissa.Vissa gör ju det därför det är kul,och såna hatar jag....Själv så e jag taskig mot andra därför jag själv blir retad,och det är inte som ni tror,men jag blir faktiskt jävligt retade av främlingar som kommer och säger att jag e liten.Jag blir sååå sårad :( Jag blir så arg.Ibland blir jag retade av såna som e mindre än mig.Jag går i fyran och blev en gång retad av en i ettan.Så skulle jag kasta en pinne på honom så kom du på hans tjej som titta på.Han skulle va tuff.Men nästa gång jag möter honom ska han få med mig att göra!!!! :angry: JAG VILL HA HÄMND!!!Ok,jag överdrev men jag vill faktiskt inte bli mobbad av andra som e mindre än mig....