💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Ruby

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej hur ska jag göra jag har en Sceptile i level 49 och möter en Groudon i level 45 hur ska jag vinna???

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #2

eller jag har löst det problemet. men jag har ett nytt problem vilken boll ska jag använda?

25 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Använd Ultra ball eller Timer ball.Spara Masterball till Latios för han flyr hela tiden.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

jag fångade honom sent igår med ultra boll men jag har ej master boll, jag vet inte var den finns några säger Mt.Pyre men jag hittar aldrig nåt där

Nivå 0 · Nykomling

Du kan inte få den om du inte vinner vid lotteriet du har gått förbi.

28 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

jag använde en reapit ball

29 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

inte bruk master boll på latios jag fongade honom med poke boll medan honom hadde alla liven hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheheh

hehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehehehehehehe

ehehehehehehehehhehheehheheehheheeeehehehehehheheheheehehehehehheheheehehehehehehehehehehehehehehehe

ehehehehehehehehehehehehehehehehehehesorry för felstavnig i hehe´en min

wahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

ha :kung:

Du stavar rätt så fel,förresten så finns det något som kallas "spamm" som menas med onödiga inlägg.Så kom ihåg det tills nästa gång.

31 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

halllå man får ju master ball där man kommer dit där team magma där innne får man den i ett hörn där det finns jkatte många bollar.ps:vissa är voltorb eller elekrode:ds :cool: :medieval: ja är coooooooooooooooollllllllllllllllll.det stellet ligger i liliconcity i en grotta där team aqua,magma har åkt med sin ubåt :medieval: är ja inte bra på pokemon :medieval:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

ash: spamma inte så. och han har redan gått förbi magma basen han kan bara få den via lotteriet.

Nivå 0 · Nykomling

jajA VA KAN MAN FO EN VIA LOTTERIET DET VISSTE INTE JA TAVK DESEN WOW VAD COOLT :medieval: :ph34r: :rambo:

Jäklar Ash siken spammare du e,om du vill bli populär här får du skärpa dig.....

14 Apr 2005
↗ till inlägget

jag fångade honom sent igår med ultra boll men jag har ej master boll, jag vet inte var den finns några säger Mt.Pyre men jag hittar aldrig nåt där

Master ball hittar du vid team aqua/magma's gömställe nordost om lilycove city.

5 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Använd Ultra ball eller Timer ball.Spara Masterball till Latios för han flyr hela tiden.

finns det nån annan värld i pokemon ruby??

till ex.värld 2 eller nåt sånt?? :unsure:

6 May 2005

Nej, och tillbaka till ämnet!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in