💬
Logga in
Fuska.se

Skate/trampolin-film

23 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jo, det är så här, att jag, min bror och några andra kompisar runt om i kvarteret ska göra en skateboard film, med stora inslag av trampolin (stor studsmatta ni vet). Någon som har lite förslag på låtar som bakrundsmusik ? Skatepunk borde passa, dock inget som jag lyssnar på annars, så jag vet inte riktigt vad som är bra. Green Day och Blink 182 är för kända och för bra, helst mer B-Skatepunk.

Tacksam för svar, om ni har tips vad för fula klipp som kan innehållas i filmen kan det också tas emot.

Ert namn lär komma med i filmen också, på creditstexten, om ni vill ;).

Kan lägga upp filmen någonstans sen, så ni får ta del av den.. =P

Nivå 4 · Lärling

Öh .. jag är inte så inne på skatepunk så dom jag känner till är Greenday, Blink 182, Sum 41 och så fanns det typ nåt som hette NOFX (vet ej om det är skatepunk men tror det )

En bra början till film över huvudtaget är soundtracket till "Pulp Ficiton" Har själv använt det i en pulka film jag nyligen gjort

Sen så finns det ju andra låtar som passar in tex. Dimmu Borgir - Dark Army

Aja lycka till och lägg upp den någonstans så vi får se den sen :P

29 Mar 2005

Kolla på Rishter, på tisdagar 19.30 ..

Snowboard magasin.

Ta lite låtar därifrån, Ibland skriver dom låtarna. ;)

30 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare

Kolla på eXtreme kanalen....

Några punk/punkrockband.... NoFX, Benign, MxPx, Cockney Rejects, Codename: Rocky, Finch, Fiddlers Green, Sex Pistols, Goldfinger, Me First & The Gimmie Gimmies, Millencolin, New Found Glory, Simple Plan, Alkaline Trio, Hot Rod Circuit, Drop Kick Murphys mfl....

Om du inte vill ta nåt känt band så kan du nog inte ta någon av dessa förutom Benign...

2 Apr 2005
Nivå 4 · Lärling

sex pistols och goldfinger men jag lyssnar inte på det så jag kan inte så många typ nofx också

Nivå 5 · Fuskare

My little ponnie dom skatar iblanjd det är coolt eler hur?

8 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling

Du kan ha med när ni ramlar....De är alltid kul

10 Apr 2005
Nivå 2 · Novis

Eddie Meduza - Gasen i Botten

Ronny o Ragge - Köra fort som f*n

Nivå 2 · Novis

Det kanske inte är skatepunk men den är bra. kolla låten "Space Lord" med "Monster Magnet". Tycker jag asså. :cool:

14 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

ska du lägga upp filmen snart

Nivå 4 · Lärling

aaaa är den klar?

Nivå 2 · Novis

få se då.

16 Apr 2005
Nivå 4 · Lärling

det låter kul med en sån film

17 Apr 2005

Mellan mjölk har slutat på fuska.se .. Och filmen är inte klar.

Nivå 4 · Lärling

va har han?

19 Apr 2005

The Ark-Clamour For Glamour

Kanske skulle passa ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #18

Haha, så tråden finns kvar.. ^_^.

Legat lågt med filmen ett tag nu, trampolindelen är klar, skateboarden också iof, kanske skulle sätta till lite slams och lite flum. Alltid skoj.

Slutat med fuska.se, nja. Inte lika hyperaktiv som jag var ett tag, kommer in då jag måste.. Polarn sa att dom väntade på våran film, lol.. ^^

22 Apr 2005

filmen är klar.. men han kommer inte att lägga ut den på fuska.

23 Apr 2005
Nivå 5 · Fuskare

vaaaaa har mellan mjölk sluta på fuska.se!!de e ju skandal :P vi måste ju ha 1 tyst minut :P men de e ju dåligt jag tordde han skulle finnas bland oss skit länge :cry:

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in