💬
Logga in
Fuska.se

Xlink Kai

43 svar · startad

↗ till inlägget

Men säg svaret måste man koppla in nätverkssladden i routern så att man tankar den till xboxen ????? vilket program ska man ha för att tanka den dit

ja du ska ha den i routern sen köra över det med programmet som rallypacker sa eller qwix

Hur får man xbox commander

8 Apr 2005
↗ till inlägget

Hur får man xbox commander

det finns på xboxet om du har ett chippat..

Ja jag fattar men om man laddar hem programet jag vet att man måste ha nätkabel och router men hur ska man kunna skicka den ! Kan nån ge mig direkt länk till nedladdningen.

Och jag har Chippat

↗ till inlägget

Ja jag fattar men om man laddar hem programet jag vet att man måste ha nätkabel och router men hur ska man kunna skicka den  ! Kan nån ge mig direkt länk till nedladdningen.

Och jag har Chippat

sök på total commander eller qwix

9 Apr 2005

Kan man inte engelska så rekomenderar jag inte dethär.Man MÅSTE ha en korsad rj-45 kabel om man ska koppla mellan boxen & pcn direkt eller så kan man ha en vanlig kabel om du kopplar mellan hub ir liknande.Ja man vågar tanka hem det.& ja man kan lira GC online.Du kan använda alla chipp & den behöver inte vara chippat för att spela på xlink kai.Jag använder både xbc & xlink men jag gillar mest xlink.

Senast ändrad:

10 Apr 2005

Nu har jag laddat ner Xlink KAI. Men hur aktiverar man det ??? det står bara: No KAI respond.

har du xtag?

menar du medlemskap ??? för det har jag. En fråga måste man vara inloggad på dator under tiden man kör ???

du ska vara inloggad på datorn hela tiden du kör ja.

Tryck på start kai & logga in så ska det funka.Men hur har du kooolat ihop datorn & boxen?

12 Apr 2005

mellan routern och xboxen med n nätsladd.

Fast jag vet inte hur man skickar xlink kai jag har laddat ner den :( snälla hjälp är så sugen på att spela online :(

du ska ha det på datorn(om jag fattat rätt).

har det på båda. Men hur kör man online då går man in på xbox live i spelet lr ???

Senast ändrad:

13 Apr 2005

Jaha nu fattar jag man kopplar in nätsladden från datorn till raouter och från routern till xboxen sen ska man ha på datan och logga in i sitt konto. Men måste man inte ha 2 nätsladdar först måste man inte ha bredbandet uppkopplat ?

15 Apr 2005

det är väll klart... annars är ju man inte ansluten till internet...

↗ till inlägget

det är väll klart... annars är ju man inte ansluten till internet...

fann va grymt ska också prova

16 Apr 2005

man behöver inte dra genom raoutern.

Man kan dra direckt mellan pcn & boxen men då måste man ha en korsad nätverks sladd

17 Apr 2005
↗ till inlägget

man behöver inte dra genom raoutern.

Man kan dra direckt mellan pcn & boxen men då måste man ha en korsad nätverks sladd

eller ett bra nätverks kort...

20 Apr 2005

hur gör man för att sen kunna spela???

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in