rinosaur Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 här är en länk: http://www.devimension.com/devi_img/Nintendo_Nexus.jpg kan man tro på att det är nintendos nästa konsoll.... jag tror iallfall inte på det.... tro vad ni vill =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Det är nog inte det nu men jag tror att det kommer bli det sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Har vi inte redan ett sånt här inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 nej jag tror inte heller att det blir deras nästa konsoll, men om det blir det så kommer jag nog att köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag tror lite på att det är doms nästa konsoll men jag har ju också hört att Microsoft och Nintendo samarbetar med en konsoll så vem vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 I en Game Reactor tidning stod det om Nintendos nästa konsoll, men där stod det också på att det inte var klart hur konsollen skulle se ut, bara att konsollen går under projektnamnet N5. Så den där bilden kan vara lögn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det där är bara en promo bild konsollen kan se helt anorlunda ut tex.när ps2 kom ut som promo bild såg den ungefär ut som gamecube bara en vit kub med några knappar och uttag på........man kan alltid hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 den där konsollen på bilden kanske inte kommer att se ut så, men den kommer att släppas i september eller nåt liknande, den kommer att vara bakåtkompatibel med GC(alltså kunna spela GC spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Det är inte den riktiga bilden, jag vågar inte konstatera det till 100 % men enligt de senaste nyheterna är utseendet inte klart än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det som du säger är sant! men den kan komma att bli som på bilden, dock är chansen inte så stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 den kanske är bra men.................................................................. DEN SER UT SOM EN DAMMSUGARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 nej aldrig men xbox är en bra konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.