Hoppa till innehåll

Hur Ni Får Regisarna!


Gäst Beldur
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Oj,det kunde man ju inte för vänta sig.....Hail Tomatketchup....

Men du kommer alltid leva kvar här som en legend,för mig i allafall......

 

*sörger*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Jag har gjort en sån här tråd förut, nu gör jag en igen!

Många har frågat mig hur man får Regisarna så här är det:

 

Jag gillar kakor :)

 

Det är därför du har Emerald versionen,då är det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Deta sätt är inte likadant som ruby och shappire.

Åk till pacifdlog town sedan tar du surf lite längre ner åt vänster, åk tills du ser ett dive ställe gör dive där! Sedan åk där tills du ser braile skrift dyk upp där du ska ha

Wailord, Relichant och en som kan Dig! Gå längst fram mot väggen där det också finns braile, gör Dig där sedan går du längst fram läser skriften där sedan ska det skaka, om det inte gör det byt plats på Wailord och Relichant. (pokemonen med Dig ska vara sist) Då ska det skaka om det inte gjorde det förut.

Regirock du behöver en som kan rocksmash:åk till sand stormen på route 111 gå längst ner så ser du en gråtta gå in.

Gå fram till skriften i mitten och läs den sen gå två steg ner och två åt vänster sen använd rocksmash nu kan du möta regirock.

regiice:åk till route 105 sen åk mycket till vänster tills det blir stop åk upp tills du ser en gråtta gå in.Läs skriften i mitten och sen gå runt vid väggen i grottan ett helt varv(bara väggen sen kan du mötta regiice

registeel du behöver en som kan flash: gå till route 120 sedan mycket till vänster till du ser en gråtta.Gå in och läs skriften i mitten sen gå i mitten av gråttan och gör flash sen kan du möta registel.

 

så där den kommer endå inte bli klistrad så jag sätter in min här

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...