När man köper bilaffären så kan man juh hämta bilar och köra inn i ett garage bako byggnaden om man gör de så får man bilar [Nya Bilar alltså sånna som inte finns på gatorna utan bara står i bilaffären]. Bilen jag söker heter stretch någon som vet var den bilen kan finnas någonstans??
hjääälp med GTA vice city!!!
DavOo
Nivå 0 · Nykomling
MahL
Nivå 4 · Lärling
När man köper bilaffären så kan man juh hämta bilar och köra inn i ett garage bako byggnaden om man gör de så får man bilar [Nya Bilar alltså sånna som inte finns på gatorna utan bara står i bilaffären]. Bilen jag söker heter stretch någon som vet var den bilen kan finnas någonstans??
den kan finns vad ditt mansion, men det är som e liten ö mellan de 2 stora öarna och där finns det ett hus där man gör uppdrag och sen får mandet och där kan den finns det var iaf där jag tog den
Dannie
Nivå 6 · Fuskare
En strech är för övrigt en limosin...
Ozoon
Nivå 6 · Fuskare
En strech är för övrigt en limosin...
limosin stavas för övrigt limousine;) det är en sån bil som love fist har, fast utan kylarn uppstickande
Dannie
Nivå 6 · Fuskare
jajajajajajaajaja! :cry:
Jag var osäker på det. Men det är ju talspråk så whatever.
joel
Nivå 1 · Novis
jag kan alla fusk till gta vice city
MahL
Nivå 4 · Lärling
jag kan alla fusk till gta vice city
jaha och... om man använder fusk så kan man inte få 100% tror jag så man ska inte ha fusken
Makuta
jag varvade det först med fusk . då fick man 98%. sen varvade jag de utan fusk. då fick jag 100%