Finns my little ponny till Gamecube?
Jag vill ha det isåfall dom är så söta...
Finns my little ponny till Gamecube?
Jag vill ha det isåfall dom är så söta...
Tror inte den finns
du e tjej va???(för om du e kille e du så j*vla b*gig ;) )
Personens användarnamn är ju james...
↗ till inläggetVad är det för b*gigt att gilla hästar/ my little ponny? Alla har sin smak, likaså han/hon.Tror inte den finns
du e tjej va???(för om du e kille e du så j*vla b*gig ;) )
Jag tror inte att det finns och jag hoppas inte att det finnd hehe..
:) Hah NÄJ det finns inte
my little gnägg gnägg hahahahahahaha hatar hästar dom e så fula om my little ponny finns ska jag bräna det på häst bajs
My little ponny finns inte tror jag
Vad är det för b*gigt att gilla hästar/ my little ponny? Alla har sin smak, likaså han/hon
k vissa mig en normal kille då som gillar my little pony o som vill ha de till GC :evil: ;)
k vissa mig en normal kille då som gillar my little pony o som vill ha de till GC
håller med ingen normal kille skulle köpt my little ponny :blink: :P :evil:
Definiera "normalt" Dark_samus och sasuke kun. Alla har sin smak och tycke. Om han gillar my little ponny är det hans grejj precis som att du Dark_samus t.ex. gillar metroid.
och det e bö*igt och o normalt för en kille
och det e bö*igt och o normalt för en kille
exakt, håller me sasuke kun :meddum: ...... de e fett onormal.....de e som att säga att en kille gillar barbies ;)
hmm.........kanske du gillar my little ponny lr???? :P :visslar: eftersom du försvarar de så mkt.......
(aja hon e tjej så slut snackat)
Det Är Meningen Att Man Ska Få Ett Svar Inte Bli Mobbad Fattar Ni Väll?
Så Skulle Ni Tycka Detta Var Roligt Om De Va Något Ni Gillar Era "MOBBARE"
Dark_samus, jag försvarar för att dom har rätt att gilla vad dom vill och dom ska inte bli kallade bögar för det. Fullständigt normalt tycker jag, även fast mitt intresse för my little ponny inte är så högt.
Exakt alla har sin smak man skriver inte ett inlägg för bli mobbad, man gör det för man vill få reda på nått. Så sluta med det där
Ja, men jag tror inte James är så super seriös....
Nej, kanske inte, men om han skulle vara det så skulle det kanske inte vara så kul?
Dark_samus, jag försvarar för att dom har rätt att gilla vad dom vill och dom ska inte bli kallade bögar för det. Fullständigt normalt tycker jag, även fast mitt intresse för my little ponny inte är så högt.
vi kanske tycker om att hata my little ponny <_<
alla fall jag
Men säg inte det då håll det inom dig du behöver inte skriva det