Någon har sagt att dom sänker priset Pga att dom kom på att Nintendo DS kostar ca 1500.
Köpa Ds?
Men man kommer ju inte använda dvd på pspn, för att vem köper en film till den som kostar typ 300:- och en vanlig dvd kostar 200:- ....
↗ till inläggetDu kan ju se hur det gick med Ngage katastrof priset är typ 2800men 3 i ett spelkonsol är ju bra kommer någ köpa psp :cool: men hur mycket kostar psp?
nu är jag osäker psp VS ds ? vem vinner men batteri tiden på ds är? och jag vet att psp har dålig batteritid men vem vinner ? :medieval:
och jag tror att ds kommer att vina p.ga att deta är ett ds forum?
ds har mer batteri tid tror den har 6-10 tim och psp har 4 tim tror jag men jag tycker du ska köpa DS DET ROCKAR
↗ till inläggetNintendo DS
+
Mer nya sorter av spel bättre batteri tid runt 10 timmar, klassiska Nintendo spel
-
Större en psp aningen klumpigare , sämre grafik
Playstation Portable
+
Spel som varit succé på PS2 kan konverteras till PSP, ryms i fickan, DVD och MP3
-
Låg batteri tid runt 5 timmar på ett långt [edit lågt] krävande spel, Stora diskar istället för kassetter,
Värt att notera är att till DS kan man köpa till mp3 och tv sak.
Men sedan väljer man maskinen efter spelen.
DS har mer nyskapande spel som Wario Ware Touched. Strategy kan nog bli en höjdare på DS.
Psp kan å andra sidan satsa på racingspel som Grand Turismo och fighting spel som tekken.