💬
Logga in
Fuska.se

Runescape Fusk!

17 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Hej alla!! jag har ett pogram till Runescape!! som gör att man kan få massor av pengar funkar till 100% Jag måste bara få Användar namn och lössenord :cool: Så adda mig på [email protected]

↗ till inlägget

Hej alla!! jag har ett pogram till Runescape!! som gör att man kan få massor av pengar funkar till 100% Jag måste bara få Användar namn och lössenord  :cool: Så adda mig på        [email protected]

för det första tar du doms acc och för det andra lägg in det här på online spel..

8 Apr 2005

Du tror att nån blir lurad! <_<

EDIT:Stavfel

Senast ändrad:

Trådstartare #4

Men det jag menar jag måste ha acc men annars kan jag inte lägga in pengarna :huh:

Bra försök.... <_<

han säger att han inte kan göra dom på sin och ge dom till mig :S fast ajg ger ej lösen

↗ till inlägget

han säger att han inte kan göra dom på sin och ge dom till mig :S fast ajg ger ej lösen

konstig

Trådstartare #8

Varför tror ingen mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

↗ till inlägget

Det ska jag förklara...

1. OM du hade haft ett sådant program hade du nog inte velat delat med dig av det.

2. OM du verkligen velat hjälpa folk hade du laddat upp programmet, postat en länk och gett en väldigt basic guide till det.

Nu har du ju inte gjort det utan sagt som alla scammers när det gäller internetspel...

Ge mig ditt acc och pass så fixar jag det...haha. :lol:

28 Apr 2005

hej jag har ett assnabbt sätt att tjäna pengar på!!! man snor helt enkelt saker av andra gubbar... det är inte så svårt som det låteran behöver bara skicka den här koden till [email protected].

Koden är:

#=No.:38492//$$Code&"ditt username"^^548==$& }

#Servident6254\$$Code%"namnet på den du ska sno grejor av"*$$1==$& }

#ExHack..:0547\$$Code*"ditt lösen (så grejorna kan överföras)"*32&&*$==02$&

efter nån dag så har dom 5 bästa sakerna som den du ska sno saker av komma in i din bag.

ha det så bra/// adda mr polyester på runescape.

P.S. lämna 5 platser i din bag så grejorna kan överföras D.S

Bajare

Ååå vad jag hatar scammers/ Ska inte det här vara i webspel?

↗ till inlägget

Hej alla!! jag har ett pogram till Runescape!! som gör att man kan få massor av pengar funkar till 100% Jag måste bara få Användar namn och lössenord  :cool: Så adda mig på        [email protected]

Lol din noob för det första lurar du dom för det andra kan dom försöka skaffa pengar själv!

SOM JOKINEN SA OM FUSK PROGRAM TILL RUNESCAPE: OM du hade haft ett sådant program hade du nog inte velat delat med dig av det.

OM du verkligen velat hjälpa folk hade du laddat upp programmet, postat en länk och gett en väldigt basic guide till det.

TRO INTE PÅ DOM SOM SÄGER ATT DE BEHÖVER ERA LÖSENORD!!!

presis det är riktiga scammers hatar såna dem tänker inte.

Och varför skulle han just behöva lösenord ! Det finns inga fusk till runescape !

Det finns visst fusk till runescape men inte sånna scammer fusk. Man kan använda avancerade program som t.ex kan mina lr fiska åt dig! Det finns ju ett program som heter "Scar 1.13". De programmet kan mina och sen gå till banken automatiskt. Fast det e väldigt komplicerat att använda och om du blir påkommen av Jagex så blir du bannad!

Såna fusk ja kanske fast inga t.ex jag kan få 50000000 k eller bästa sakerna i runescape jag kan bli gratis member finns inget sånt

5 May 2005
↗ till inlägget

men hallå man kan inte göra } på runescape

:angry:

jag har scar ^^ men spelar inte med det

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.