joaacim Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 På Shelobs Lair på de godas fälttågt är en "bonus" Free all the webbed units in Shelobs lair, hur klarar man den? En annan bonus är ju att man ska hjlälpa soldaten att hitta sin kamrater. Och vart är GRAVARNA på Edoras när man är onda? Citera
Zekk_018 Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 På Shelobs Lair ska du slå eller som att attackera en fiende på personerna som har nät på sig.. dom finns lite överallt.. men om du lyckas med det så har du hjälp hans vänner också på Edoras kan jag inte (har inte kört onda) Citera
Gäst Soffan Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 Är det inte dom där hyddorna som finns? För jag själv vet inte. Citera
joaacim Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Skrivet 9 April 2005 Är det inte dom där hyddorna som finns? För jag själv vet inte. Har lyckats nu med Shelobs Lair, hade missat en Soldat.. På Edoras atestade jag en trainer :P så jag hade jätte stor armé och då sa en röst plötsligt Vi har hittat en grav (typ så)! Men jag har ingen aning om var graven var för jag hade gubbar lite överallt :S Och jag klarade inte den Questen.. Citera
joaacim Skrivet 11 April 2005 Författare Rapport Skrivet 11 April 2005 Är det inte dom där hyddorna som finns? För jag själv vet inte. HAr nu klarat den också... Kullarna öster om porten hade dörrar :) Citera
Gäst Soffan Skrivet 13 April 2005 Rapport Skrivet 13 April 2005 Aha... Jaja.. Får väl själv klura ut hur man fixar det. Citera
joaacim Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Skrivet 13 April 2005 Aha... Jaja.. Får väl själv klura ut hur man fixar det. Förstår inte vda du menar med "Får väl själv klura ut hur man fixar det"... Citera
Gäst Soffan Skrivet 14 April 2005 Rapport Skrivet 14 April 2005 Hur jag får tag i gravarna... Alltså hur jag fixar att få dem ^_^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.