Jag har haft mitt Xbox i snart ett år och nu funderar jag på att köpa Xbox Live
men jag är osäker om jag ska köpa det!
:huh:
Jag har haft mitt Xbox i snart ett år och nu funderar jag på att köpa Xbox Live
men jag är osäker om jag ska köpa det!
:huh:
jag tycker att du ska köpa det. Men du ska även tänka på att det finns grativersioner som xboxconnect och Xlink Kai.
Ja det ska du.Tän vad mycket du kan göra.Köra tillsammans i en warthog tillsammans med nån av dina spelkompisar och peppra ner moståndaren!
hur får man xlink kai till xboxet
Det undrar jag med!
Vad är xboxconnect och Xlink Kai?? :huh:
Det är gratis versioner för att spela online, Men jag undrar... Måste man koppla upp från datorn sen bredbandet sen xboxen, Kan man spela det i tankade spel ?
Vadå? Kan man spela gratis? Vad är haken? :huh:
Det finns ingen, bara att det är lite krångligare.
Men varför finns det en version som man ska betala på om man kan få det gratis? Är det olagligt eller? :unsure:
Nej det är inte olagligt B)
Det är för att du kopplar upp den internet till din bredbands anslutning, Därför Xbox (Microsoft) Har en egen bredbandsanslutning och för att hålla den uppe kostar det ju.
Så det är inte HELT gratis?
hur får man i det i XBOXET
undrar jag med
man kopplar bara xboxen till ditt internet. laddar ner xlink/xbconnect på datorn, skapar ett konto följ hjälp instruktionerna så e det bara att spela.
man behöver inte ha det på xbox.
Fast man måste ha igång programmet på datorn under tiden.
Xbox connect är en gratis funktion.Men det är väldigt lite folk som spelar det.Skaffa Xbox Live!
↗ till inläggetJa det är nog roligare! :)Xbox connect är en gratis funktion.Men det är väldigt lite folk som spelar det.Skaffa Xbox Live!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in