💬
Logga in
Fuska.se

Lättare Att Fånga Pokemon I Safari Zone

31 svar · startad

Om du har en Oddish med Sweet Scent ta den i laget gå till Safari Zone och går till närmaste gräs och gör Sweet Scent med Oddish så det blir så där rött på skärmen sen kommer en Pokemon som utmanar dig. Så håller du på hela tiden tills du har alla Pokemon som finns i Safari Zone :D utan att gå ett enda steg (utom när du går till gräset). Om du vill ha vatten Pokemon så går du bara och fiskar utan att gå ett steg så kan du fiska hur länge som helst

Bra,om du vill kan jag klistra in den här tråden som ett viktigt medelande.

Oki du kan göra det för massa Pokemon som du bara kan fånga i Safari Zone eller hur : )

Japp så kan man ju hålla på tills man möter en Scyther eller nån annan

Jag köpte min Scyther i Game Corner :visslar:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

vet någon utav er hur man kommer till 8 och 9 ön

Nivå 3 · Lärling

hur klistrar man?rokodile

Nivå 0 · Nykomling

jag kanske är nybörjare men jag ber, vet någon hur man kommer till 8 och 9 ön? :o

↗ till inlägget

jag kanske är nybörjare men jag ber, vet någon hur man kommer till 8 och 9 ön? :o

har du klarat Pokemon ligan? har du hittat Ruby har du gett den till Celsio på island 1 har du nya pokedex från Oak efter du klarat pokemon ligan och har 60+ pokemon?

Nivå 0 · Nykomling

Ja

Nivå 0 · Nykomling

jag har gett sapphiren till Celio oxå :blink:

Oki då är det inte du som är nybörjare då är det jag :P har bara lämnat Ruby hitills

Nivå 0 · Nykomling

vill du ha hjälp med hur man får sapphiren?

↗ till inlägget

Ska nog försöka själv i början har inte ens åkt till island 5 nångång ännu :) utforkar island 4 först

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

har du pratat med Lorelei i wattenfallgrottan??

nepp är på väg asså i Icefall cave men jag gör en ny tråd om jag behöver hjälp eller priv msg dig.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

jag blev medlem för någon kvart sedan jag undrar vad tråd är för något

Tråd är en sån du skriver i,t.e.x detta är en tråd.

↗ till inlägget

hur klistrar man?rokodile

Man anmäler och frågar om man kan klistra den här.Fast det får ju klart inte vara massor av frågor.Det ska bara vara ett tips i forumet.

Nivå 2 · Novis

Alla ni nya-->Starta nya "trådar"(ämnen) om era frågor!Annars blir det så rörigt och till slut ett trassligt nystan av trådar!

Vadå ironi på slutet :lol: ?

Nivå 0 · Nykomling

jag vet att man måste skicka in sitt spel till nån blablabla Club för att komma till 8 och 9 ön:) men hur skickar man in??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in