Hoppa till innehåll

Viktigt Medelande: Hjälper Nog Många


FabbeW

Rekommendera inlägg

mycket hjälp: många har frågat mig vart man får rubinen och sapphiren och hur man kommer till Three island port och tillträde till cerulean cave.

 

Här har ni svaren

 

1. när du klarat E4-yran så får du och Gary en bättre Pokédex :gitarr:

 

2. åk då till one island, surfa upp till en grotta där du får rocksmash av en gubbe.

 

3. gå sedan till mt. ember och prata med team rocketgubbarna, då får du möta dem VINN DÅ!! OBS: ( Om du inte har Moltres gå längre upp och ta med dig pokebollar, möt Moltres då :rambo:

 

4. gå in i hålet som team rocket gubbarna hackat och där hittar du rubinen, det är svårt att förklara vägen så den får du hitta själv

 

5. i alla fall, gå till Celio och prata med honom så får han rubinen och du får rainbow pass. med den kan du åka till Four island, Five islan, Six island och Seven island

 

6. först åk till four island och gå in i icefall cave hitta vägen till Hm waterfall sedan använder du den på vatten fallet och hjälper Lorelei med team rocket

 

7. åk till six island och gå till dotted hole, (dörren är låst) så du måste använda Cut på dörren. Där hittar du sapphiren. vägen får du hitta själv

 

8. när du är vid sapphiren kommer det en gubbe och tar den då öppnas dörren till teamn rockets Warehouse på five island

 

9 åk till Five island och gå in i Warehouse klara team rocketarna och gå till gubben som snodde sapphiren han sitter i Ware house. han vill möta dig.. VINN så får du sapphiren. Tadaa...

 

10. sist och inte minst, åk till one island och ge sapphiren till Celio, då får du tillträde till cerulean cave och gubben i grottan på three island har hackat klart.

 

11. åk till three island och gå igenom grottan och i gräset på andra sidan kan du möta en cool pokémon LUGIA nä skoja ba men du kan möta en cool.

 

12. åk till vermilion, använd fly till cerulean och gå in i cerulean cave

hitta vägen till Mew two fånga honom.

 

Kanske lite mycket text men jag hjälpte nog några glada

 

Jag önskar er lycka till.... FabbeW :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mycket hjälp: många har frågat mig vart man får rubinen och sapphiren och hur man kommer till Three island port och tillträde till cerulean cave.

 

Här har ni svaren

 

1. när du klarat E4-yran så får du och Gary en bättre Pokédex :gitarr:

 

2. åk då till one island, surfa upp till en grotta där du får rocksmash av en gubbe.

 

3. gå sedan till mt. ember och prata med team rocketgubbarna, då får du möta dem VINN DÅ!! OBS: ( Om du inte har Moltres gå längre upp och ta med dig pokebollar, möt Moltres då :rambo:

 

4. gå in i hålet som team rocket gubbarna hackat och där hittar du rubinen, det är svårt att förklara vägen så den får du hitta själv

 

5. i alla fall, gå till Celio och prata med honom så får han rubinen och du får rainbow pass. med den kan du åka till Four island, Five islan, Six island och Seven island

 

6. först åk till four island och gå in i icefall cave hitta vägen till Hm waterfall sedan använder du den på vatten fallet och hjälper Lorelei med team rocket

 

7. åk till six island och gå till dotted hole, (dörren är låst) så du måste använda Cut på dörren. Där hittar du sapphiren. vägen får du hitta själv

 

8. när du är vid sapphiren kommer det en gubbe och tar den då öppnas dörren till teamn rockets Warehouse på five island

 

9 åk till Five island och gå in i Warehouse klara team rocketarna  och gå till gubben som snodde sapphiren han sitter i Ware house. han vill möta dig.. VINN så får du sapphiren. Tadaa...

 

10. sist och inte minst, åk till one island och ge sapphiren till Celio, då får du tillträde till cerulean cave och gubben i grottan på three island har hackat klart.

 

11. åk till three island och gå igenom grottan och i gräset på andra sidan kan du möta en cool pokémon LUGIA      nä skoja ba men du kan möta en cool.

 

12. åk till vermilion, använd fly till cerulean och gå in i cerulean cave

hitta vägen till Mew two fånga honom.

 

        Kanske lite mycket text men jag hjälpte nog några glada

 

        Jag önskar er lycka till.... FabbeW  :)

 

bra men lite långt att läsa ! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

ja så slipper man ha:

Hej jag heter Darin och jag sjunger mamma mia i mitt badrum och jag tycker om pokémon..

 

man kan sudda ut det oviktiga så det blir:

Hej jag heter Darin och jag tycker om pokémon..

 

men egentligen så är det viktiga:

Hej jag heter Darin och jag sjunger mamma mia i mitt badrum..

 

:gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja så slipper man ha:

Hej jag heter Darin och jag sjunger mamma mia i mitt badrum och jag tycker om pokémon..

 

man kan sudda ut det oviktiga så det blir:

Hej jag heter Darin och jag tycker om pokémon..

 

men egentligen så är det viktiga:

Hej jag heter Darin och jag sjunger mamma mia i mitt badrum..

 

:gitarr:

ONÖDIGT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Nej jag sa vad du borde göra istället för att TA MED ALLT DET DÄR HAN SKREV!!! DET GÅR ATT SUDDA UT EN BIT

Redigerat av Froancise
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...