Aros Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 :D Stronghold är nog den bästa stradegi spelet som gjorts ... Crusader är ju bra att man kan spela skrimish men jag vill inte spela i öknen men har inte 1 an :(.....jaja min favo som man kanske ser är Mr Pig vilka är era???? skriv!!!! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Stronghold bästa strategi spel? jag tyckte det är ganska långdragigt.. speciellt bannorna mot Ratty. Och i det flesta tillfällena är det bara vänta på rätt tillfälle och storma med de starkaste mark trupperna, sedan skjuta ner de fiender som kommer försvarande.. Civillization II är ett mycket mer politiskt/strategiskt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Stronghold bästa strategi spel? jag tyckte det är ganska långdragigt.. speciellt bannorna mot Ratty. Och i det flesta tillfällena är det bara vänta på rätt tillfälle och storma med de starkaste mark trupperna, sedan skjuta ner de fiender som kommer försvarande.. Civillization II är ett mycket mer politiskt/strategiskt spel CivillizationII ???? utav alla spel så säger du den *i alla fall vad jag tycker ler* sämsta liksom här kommer en gubbe mot en gubbe Åhhnej nu dog min stenåldersman mot den där otäcka gevär mannen .....nej lite mer borgar skall det vara och civilation är ju så simpelt njaa gillar mer stronghold....Några mer SKRIV *L* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.