På sidan ja visa finns det nåra ilder och filmer.
Sonic Heroes
Nej en snabb en som kan flyyga och En smart eller nåt sånt.
Nej, en snabb, en som kan flyga och en stark
Jag har hört att när man har klarat det med alla lag så får man team super
Snabb Sonic, Flyga Knuckles men Tails är ju smart.
Tails flyger.......
(fast inte på det spelet)
Jag men Team Dark då?
Då kan ju inte E-123 Omega flyga.
men tails flyger och kuckles e smartSnabb Sonic, Flyga Knuckles men Tails är ju smart.
Ehh Knuckles Smart? Hahahahaha Det var ju det dummaste jag hört. Han vet ju inte ens när han blir lurad hahaha.
Hur blir det med Team dark då?
Sonic och Shadow är värsta fienderna. Knuckles och Rouge med(Rouge flyger). Omega och Tails är ungefär fiender. Knuckles vet säkert inte vem Omega är och Tails vet knappt nåt om Rouge.
Team Sonic= Sonic, Snabb. Tails, Flyga. Knuckles, Stark
Team Dark= Shadow, Snabb. Rouge, Flyga. E-123 Omega, Stark.
Team Chaotix= Vector, Snabb. Charmy, Flyga. Espio, Stark.
Team Rose= Amy, Snabb. Cream, Flyga. Big, Stark
Förresten när man flyger håller man i dom andra och det kan ju inte Knuckles göra för han svävar ju. Förresten, som 0013 sa vet ju inte ens Knuckles när han blir lurad så han kan ju inte vara smart. Och om Knuckles skulle vara smart så borde ju Omega, Espio óch Big vara smarta. Omega, en stridsrobot, borde ju inte vara så smart. Espio vet jag inte mycket om men jag tror inte han skulle vara så smart. Och jag tror knappast att puckot och livsnjutaren, Big skulle vara så smart därför inga smarta.
Jo Omega är rätt smart men. Ja har det Sonic, Shadow, Amy, Vector snabba. Rouge, Charmy, Cream, Knuckles flyga Omega , Espio , Big...nä glöm det.
Nej Tails flyger. Hur skulle det se ut om Knuckles bärde på Sonic och Tails. Han måste ju ha armarna utsträckta för att flyga, och om dom hade hängt i benen så hade det inte gått. Dessutom svävar han bara.
Rouge måste ju också det.
Antagligen inte för hon har ju vingar. Bar för att hon gör det i SA2B betyder dt inte att hon gör det i Sonic heroes.
Nej men Tails kanske inte orkar flyga å länge ju.
Jo i chao garden på SA2B flyger han hur länge som helst
japp det håller jag med om
Ja men inte i SADX
men ioförsej så kan vi inte diskutera det nu det får vi väl de när spelet kommer ut
Men då hade det varit fusk
ja det har du rätt i men e det ingen som kan någon sida där det står att en e stark en e snabb och en e flygande
Föresten kan ju ruoge bara glida endå.