tidigare skrev jag att jag behövde hjälp med en bana men jag har klarat det nu
Sonic Heroes
okey men hade frågan nåt md sonic hearos att göra
nej men jag ville inte göra ett nytt inlägg för jag tycker det är så onödigt med många jag har gjort ett enda för att det inte fanns nått men jag tror jag måste göra ett till inlägg
ja eller så ställer du frågan i ett likadant forum som det du vill ha svar på
jag hitta inget annat med Sonic så jag tog det här men jag ska skaffa sonic heros också
jaja men det e okey snäälla nån så farligt e det inte men måste man vinna gubbar i sh asso så man inte har alla från början
Man har alla från början har jag skrivit.
iookey men kan man inte vinna extra småspel ir något liknande
Det tror jag.
för det kan man ju på dx
Man ka vinna 2P Battle Saker för hur många Emblems man har.
det hade varit tråkigt om man inte kunde vinna nya saker. om man kandet är det kanske nya banor i myultiplayer eller nåt sånt och jag SKA köpa det när det kommer ut!!! Jag titta på videon och det ser roligt ut men ibland ser det lite enformigt ut men jag ska nog ändå köpa det!
Köp det nu. Det släpptes i dag.
vad bra men jag kan inte idag!
Jag ska börja med Sonic Team sen Dark sen Rose sen Chaotix. När jag köper det.
Jag ska ta det så här Chaotix, Rose, Dark, Sonic och sist Super har jag hört ska komma. Jag ska fråga mamma om jag får köpa det imorgon.
jag ska köpa det när jag får råd jag ska börja med team dark sen hero sen rose sen chaotix
jag har testad det på x-box idag och det var jätte grymt!
och "Shadow" jag tycker att du ska göra denna ordningen:
team sonic: + knuckles har jätte bra attaker. - inga minus.
taem dark: + eo3gamma kan sjuta och är starkare än knuckels. -inga minus.
team rose: + hon där tjejen kan kasta virvelvindar. - big är ganska klumpig. men han har bra attaker.
team chaotik: + deras flygare kan flyga länge och högt. - krokodilen är så himla klumpig också klumpigast och trögast av alla!
det här är MINA + och - gör gärna egna såna här!
Team Chaotix: Espio kan bli osynlig.+
vaa kan han det??
du menar den i chaotik som är snabb??
hur gör man det??
vad är det bra för?? :huh: