tja, skulle gärna villja ha några tips på schysta multiplayer spel? :)
Behöver Tips...
Mario Kart Double Dash?
diablo
Super smash bros melee
Det här låter som en vettig tråd. Jag vet inte heller riktigt vilka spel som är roliga att köra multiplayer (4st) på. Jag har SSBM, Medal of honor, Mario Kart DD, Metroid prime 2 echoes och tales of symphonia. vilka fler finns som är ROLIGA att spela 4st på? :)
Star Fox Assault!
Det har fått ett jätteuselt betyg... tror inte det är så kul heller.
MKDD lät bästa multiplayer spelet
↗ till inläggetVar har du sett det nånstans?Det har fått ett jätteuselt betyg... tror inte det är så kul heller.
Vad är det för fel på det?
Ser inget fel på det.
Det fick 5/10 i en gamereactor-tidning jag har vilket är ett mycket dåligt betyg enligt mig.
Ojdå ett litet betyg då.
Du måste spela det för att förstå det själv.
Alla har inte samma smak på spel.
Jo, det är klart. Men om det får ett så uselt betyg vill man inte betala för att se om det är bra, eller hur? Back 2 topic.
Näe men jag ska köpa det för att jag behöver spela lite Star Fox spel där man sitter i en Arwing.
Men då tycker kanske du att jag kan köra Star Fox 64/Lylat Wars istället?
Jo visst det är ett underbart spel men nu när det kommer ett nytt Star Fox spel blir jag inte så sugen på att spela Nintendo 64 mer förrän jag har testat Star Fox Assault.Sen kanske jag spelar lite mer på Star Fox 64/Lylat Wars om spelet är så dåligt.
om man jämför Medal of Honor speln till gamecube...vikket av dem är bäst eller mest värt att skaffa??
jag tycker Medal of honer frontline
Rising sun är alldeles för kort och lätt
↗ till inläggetjag tycker Medal of honer frontline
Rising sun är alldeles för kort och lätt
ok..schyst..kan man lira multiplayer på fyra oxå??
Har du inte SSBM köp det
Jag tycker SSB är bättre än SSBM
↗ till inläggetVarför?Jag tycker SSB är bättre än SSBM