Gäst Tour Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Jo jag undrar om det går att lägga in egen musik i spel jag vet att det går lägga in egen musik i the sims 2 och total club manager men finns det något program där man kan lägga in musik i vilket spel som helst och om det finns något sådant program så skulle jag vilja veta var man kan köpa det eller ladda hem det :gitarr: Citera
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Man kan göra det i battlefield vietnam. Citera
epaaj Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Jo jag undrar om det går att lägga in egen musik i spel jag vet att det går lägga in egen musik i the sims 2 och total club manager men finns det något program där man kan lägga in musik i vilket spel som helst och om det finns något sådant program så skulle jag vilja veta var man kan köpa det eller ladda hem det :gitarr: Enklast är det om spelet använder tex mp3 eller något annat känt ljudformat till ljudeffekter och musik. Då är det bara att byta ut och ändra som man vill. Men om du vill ändra i spel som har sina egna filformat blir det krångligt, om inte omöjligt till och med. Jag känner tyvärr inte till några program för att ändra musiken i såna spel men om spelen använder något känt filformat är det bara att byta ut ;) Något speciellt spel du tänkte på? Citera
Gäst Tour Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 tack jag tänke inte på något speciellt spel :gitarr: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.