Gäst Beldur Skrivet 29 April 2005 Rapport Skrivet 29 April 2005 Hej jag undrar om man kommer att kunna linka från emerald med R/S, man ska ju ha en Adapter på Emerald och link Kabel på Sapphire... Om man inte kan vill jag veta hur man linkar mellan LG/FR och Sapphire, för då kan jag linka dem från LG/FR till Emerald sen.
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 April 2005 Rapport Skrivet 29 April 2005 Det är ju självklart man kan byta från E till R/S! :)
mickee Skrivet 29 April 2005 Rapport Skrivet 29 April 2005 Hej jag undrar om man kommer att kunna linka från emerald med R/S, man ska ju ha en Adapter på Emerald och link Kabel på Sapphire... Om man inte kan vill jag veta hur man linkar mellan LG/FR och Sapphire, för då kan jag linka dem från LG/FR till Emerald sen. jag använde link kabel !
Gäst Beldur Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 Han menar nog till FR/LG själv använde jag Adapter och då gick det inte så bra... Inte när jag skulle linka mellan FR/LG heller... Men aja då ska det nog gå att linka med kabel mellan E/R/S... När var det Emerald kom ut föresten?
minilena Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 Man KAN alltid använda en kabel,men dom köps ju separat,som alla vet. Kablar kommer nog gå att använda länge,tror jag allt.
Gäst Beldur Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Skrivet 2 Maj 2005 Många säger 25 juli/juni OMG! Jag köper på nätet istället...
Rekommendera inlägg