:( jag har blivit hackad någon som kan ge mej något snälla!!!!!!!!! adda mej på rs jag heter soccer marko :unsure:
Jag Har Blivit Hackad!
Okej då vet vi..
Bara för du har blivit hackad behöver inte man ge dig saker.. -.-
Var snäll och berätta vad för spel du menar...
EDIT: ursäkta att jag inte var uppmärksam nog att se att det stod "rs".
↗ till inläggetDet har han skrivit.Var snäll och berätta vad för spel du menar...
RuneScape.
Det är bara töntar somn blir hackade så ta dig i röven!
Det säger du när nån hackar dig och tar alla dina saker, sen dumpar karaktären nånstans i Wilderness... <_<
↗ till inläggetDu är bara en liten noob som tror att du är bäst alla kan bli hackade!!Det är bara töntar somn blir hackade så ta dig i röven!
Alla kan inte bli hackade, om man inte går in på någon hemsida (bara runescape), använder inget program (t.ex msn), bara rs.. laddar inte ner nått, ger inte ut pass te nån..
Alla kan bli hackade men det är störst risk, om man letar efter fusk osv.
james,det är bara töntar som gillar my litte pony hahahahahahahaha !!!!! :lol:
Man kan inte bli hackad om man bara spelar runescape, gör inget annat.
Jo, man kan bli hackad på ett av dom mest typiska setten; nån bara loggar in med ens acc genom att försöka om och om igen med olika passwords.
↗ till inläggetJag gör inget annat jag har inte MSN jag är bara på fuska.se och runescape och jag blev hackadMan kan inte bli hackad om man bara spelar runescape, gör inget annat.
tips för att inte bli hackad:
1. ha ett skit svårt lösenord jätte krångtligt stora och småbokstäver siffror dubbla bokstäver osv.
2.Lada inte ner scar eller nåt annat auto program sånt är offtast hackers eller virus.
3.Lyssna inte på folk som säger skriv ditt namn det kommer bli i stjärnor (****) DET BLIR INTE I STJÄRNOR!. eller om nån säger så här: gå in på den här sidan för att få tex massa partyhats och dragon saker. då har oftast dom själva gjort sidan och kan kolla erat lösenord.
uppfyler ni alla dom där 3 sakerna minksar ni chanserna med att bli hackade till 90% eller mer.
Scarscape är ju iof skitbra ;)..
↗ till inläggetVar en keylogger på forumet (officiella runescape forumet), iallafal vad jag har hört..Man kan inte bli hackad om man bara spelar runescape, gör inget annat.
funkade så om nån gick in i hans tråd, så ja.. laddades en keylogger ner =p.
<_< du snälla........kan jag få någonting?jag är helt utämd på saker
↗ till inläggetJag har inte skrivigt på runescape forumet hellerMan kan inte bli hackad om man bara spelar runescape, gör inget annat.
Man blir inte hackad om man blivit knäckt i sin kod.
Detta är när man blir hackad hämtar en skumm fil som heter kanske runescape free money det kan finnas en key loggers i den eller en hemsida som skickar ut key loggers