Gäst viktor_2004 Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ifall nån i klanen behöver nånting fort kan han ge bars till er och ni kan smitha det... och ja happyhenke det får du bara ås alla vet första klan mötet är imoron!!! hoppas alla som är med i klanen kan komma.. vi är 10 stycken nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Skulle vilja va med :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 bra några fler som vill joina? jag klan joina men har sugiga grejor har inget dog i wild men kan någon ge mig grejer så e jag bra max skada är 16 namn:farbror zed lvl 63 member:nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 bra några fler som vill joina? Den här tråden är gammal,han är avstängd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 bra några fler som vill joina? ok du behöver ej bli arg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 ok du behöver ej bli arg <{POST_SNAPBACK}> Jag är inte arg,jag sa bara det så att inte folk ska skriva och tro att man kommer att komma in i klanen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 vet att det inte e nogon chans men värt ett försök jag e en kille som e lv 31 men fortsätt läs jag e i 45 i woodcuting 31 i mining och so kan jag fiska och koka sworld fish. så får jag gå med??? som fiskare??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoggiePie Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 lycka till :D kom med på top 10 listan så referarar jag er till allies till TRWF :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 ja e med... combat: 69, snart 70... smithing: 21... versta egigt :D hogsta slag: 21 med rune scimmy... 24 med rune b-axe namn: karha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Ursäkta att jag stör IGEN,men han är avstängt och han kan typ inte se vad ni skriver! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Är det så svårt att läsa? den här klanen har vart nerlagt i flera månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Har typ försökt att förklara det,men ingen lyssnar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg