sas _asistent Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 :student: jag var på microsoft i går med min farsa för han jobbar där han är en av dom bästa personerna han har fått en guld microfon en i hela världen :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Och? Lite onödig tråd, tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Vet du vad?Nu är du kanske illa ute.Man ska aldrig lämna ut personliga grejor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Det där är ingen personlig grej precis... (Lite kanske, men...) Personliga grejer är t.ex. personnr. Hemadress, telenr. m.m... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 §1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg