Inside Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Jag Tycker vi Spelar För Mycket Jag tycker man ska spela en 3 timmar per 5 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 är det allvarligt eller? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 hm... nej men detta är sant: Pengar = Makt! det enda du tänker på e pengar...du e typ den snålaste varelsen jag har hört talas om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Samma här. Är en riktig språkmänniska! Sverige behöver definitivt satsa mer på ungdomars & Barns hobby/fritid, alltför många sitter på datorn och får inga kompisar och blir..lite konstiga..finns nåra i skolan. låt mig få en gissning ! För att de pratar det i usa... Pengar är bara matriell makt. Du kan köpa fina hus och andra grejer. Men någon verklig makt får man inte. För det krävs bra betyg, en stark personlighet, karisma osv. Presidenter, Politiker och Män/kvinnor som äger stora företag har även makt, inom företaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 var du tvungen att skriva män/kvinnor när du vet att jag inte tycker kvinnor ska ha såna jobb... men jag gillar engelska för att jag är bra på det och för att det krävs när jag sen flyttar till usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (redigerat) var du tvungen att skriva män/kvinnor när du vet att jag inte tycker kvinnor ska ha såna jobb... men jag gillar engelska för att jag är bra på det och för att det krävs när jag sen flyttar till usa tro inte att det e så enkelt som det låter att åka till usa och att bo elr jobba där (vad du ju ska göra där)...men hur ska du egentligen åka dit..??ska du vara utbytesduent..??? o du vet väl asso jag TROR) att i usa bryr man inte sig så mycket om åsikter,säger du några av dina konstiga åsikter.lär du inte klara dig så länge där eftersom jag tror att du kommer att bli nedslagen (TROR).. Redigerat 12 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 var du tvungen att skriva män/kvinnor när du vet att jag inte tycker kvinnor ska ha såna jobb... men jag gillar engelska för att jag är bra på det och för att det krävs när jag sen flyttar till usa Ja det var jag. Eftersom det finns kvinnor med sådana jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 xade:varför vill du inte att kvinnor ska jobba..?? det e väl upp till dom ifall dom vill elr ej.. :blink: dom har väl samma rättigheter som oss (som du tycker att man inte ska ha.. <_< )..du visste väl att kvonnor i smartare än män i genomsnitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 jag tycker inte att de ska ha samma rättigheter nej... det borde va så!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 jag tycker inte att de ska ha samma rättigheter nej... det borde va så!!!!! ja men då betyder det att din mamma inte heller ska ha sådana rättigheter(ta inte åt dig jag menade inget illa),din syster(ifall du har nån)...men iallafall kvinnor e smartare än män i genomsnitt...o sen kan du inte säga att det e ett lögn eftersom jag tror att dom gjorde undersökningar o sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 men iallafall tilbax till ämnet..läste på texten och hörde på nyheterna att barn spelar för mycket tv-spel...o att föräldrana tycker att det har blivit ett problem..o man ska tänka på att varannan förälder sa så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 jag tycker inte att de ska ha samma rättigheter nej... det borde va så!!!!! jag har ingen syster och min morsa är hemmafru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.