💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

14 svar · startad

Trådstartare #1

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/sapphirea.JPG

hur gör man den till en amullet svara plz

13 May 2005

köp en guld amulett först en gold utan någoting

Uhm, använd ball of wool på den tror jag, eller så använd ball of wool på en spinnrock och använd det på amuletten.

Bajare

Sen gör du den till Amulet Of magic Genom att Genom att använda Magin Enchant Lvl-1 Jewarly (du behöver 1 water Rune och 1 Comic rune och magic lvl 7 För att göra den)

14 May 2005
Trådstartare #5

hur får man cosmic rune då?

Bajare

Köper av andra Spelare eller Dödar Kanske Olika monster

8 Oct 2007

man kan också rc om man är member

eller gå till wildy till vänster, tils du kommer till ice grejerna där det finns ice soldiers (lvl 54 kanske?)eller nått, där ligger det cosmics som kommer upp hela tiden!

använd den bara på ball of wool

9 Oct 2007

vad ska man använda på ball of wool?

Sapphire amuletten! om du köper "a pair of shears" i general storen för 1 gp och sedan går till ett ställe med får, så trycker du på "shear sheap" och så får du wool, med det går du sedan till en vävmaskin (finns i lumbridge castle) och väver det, så får du ball of wool, använd den på sapphire amulett och sedan kan du ha den runt halsen!

Senast ändrad:

ok coolt men komplicerat

inte alls komplicerat, men jag förklarade välldigt utförligt!

vet nån hur man gör amulet of power eller amulet of strenght?

ja det vet jag!

För ammy of power måste du ha:

En diamant ammulett (med snöre), magi level för enchanting jewellery 4 (lvl 57), en cosmic rune och 10 earth runes

du har runerna och ammuletten i inventoryn, sedan går du in på magier, tar den som jag skrev och sedan kommer du aoutamtiskt till inventoryn då trcker du på amulletten!

enkelt!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in