vem kan göra en hemsida till mig som e som denna eller så behöver jag bara en banner link som det står fuskarligan
Hjälp
Varför gör du inte hemsidan själv?
ett forum? som detta?
banner kan jag fixa för några fm...
↗ till inläggetSka du ha HELA sidan eller bara forumet fixat åt dig? Forumet är inga problem men en hel sida orkar jag faktiskt inte göra åt dig. Har du ett webbhotell med stöd för php och mysql så kan jag hjälpa dig sätta upp ett forum som detta ;)vem kan göra en hemsida till mig som e som denna eller så behöver jag bara en banner link som det står fuskarligan
↗ till inläggetjag har redan fixat det forumet behöver en liten lätt fram sida men det är bara så man kan klicka på litte knapparvem kan göra en hemsida till mig som e som denna eller så behöver jag bara en banner link som det står fuskarligan
↗ till inläggetmen kan jag ej få en banner bild gratisett forum? som detta?
banner kan jag fixa för några fm...
en liten lätt framsida...? bara en sida altså...?
↗ till inläggetmm som man kan lägga banners i och klicka för att komma till forumeten liten lätt framsida...? bara en sida altså...?
↗ till inläggetSka du ha någon typ av tabell eller bara typ länkar och några banners mitt på sidan??en liten lätt framsida...? bara en sida altså...?
↗ till inläggetlänkar och banners i sidan och lite text men det kan jag fixa själven liten lätt framsida...? bara en sida altså...?
↗ till inläggetEhh...vad var det tänkt att du inte skulle göra själv utan få hjälp med? Som jag ser det har du redan lagt upp en forum och kan fixa startsidan själv.en liten lätt framsida...? bara en sida altså...?
↗ till inläggetja det kan jag men jag vet ej hur jag ska få upp den på en hemsidaen liten lätt framsida...? bara en sida altså...?
↗ till inläggetVad använder du för webbhotell?Ehh...vad var det tänkt att du inte skulle göra själv utan få hjälp med? Som jag ser det har du redan lagt upp en forum och kan fixa startsidan själv.
↗ till inläggetinget jag kan göra först sidan i anteckningar och sen ska jag bara sätta in den så det blir en hemsida och jag e ej super bra på html så jag uppskatar om du kan göra den åt mig snällaEhh...vad var det tänkt att du inte skulle göra själv utan få hjälp med? Som jag ser det har du redan lagt upp en forum och kan fixa startsidan själv.
Huh? Nyss sa du att du kunde och nu vill du ha hjälp igen. Jo visst jag jag hjälpa dig. Säg bara vad du ska ha så fixar jag det. Gör gärna en skiss i tex paint så jag lättare kan se hur du har tänkt.
Använder du IRC någonting? I såna fall vet jag ett bra webbhotell, de kräver att man loggar in i deras IRC-kanal på deras IRC-server varje dag för att behålla sitt konto/webbsida. IRC är ett jättestort chattnätverk om du inte visste.
↗ till inläggetjag har nog irc jag har gjort skissen nu här har du denHuh? Nyss sa du att du kunde och nu vill du ha hjälp igen. Jo visst jag jag hjälpa dig. Säg bara vad du ska ha så fixar jag det. Gör gärna en skiss i tex paint så jag lättare kan se hur du har tänkt.
Använder du IRC någonting? I såna fall vet jag ett bra webbhotell, de kräver att man loggar in i deras IRC-kanal på deras IRC-server varje dag för att behålla sitt konto/webbsida. IRC är ett jättestort chattnätverk om du inte visste.
Ok, det är lite svårt att se exakt hur du vill ha det men jag gjorde ett försök. Jag laddade upp det på http://cqr.nu/epaaj/downloads/sida.html
Bara att gå in där och spara det själv.
Om något ska ändras eller läggas till så är det bara att säga till mig ;)
↗ till inläggetnä men den blev helt perfect nu ska jag bara sätta in forumet som hetter www.fuskarligan. tkOk, det är lite svårt att se exakt hur du vill ha det men jag gjorde ett försök. Jag laddade upp det på http://cqr.nu/epaaj/downloads/sida.html
↗ till inläggetTK? Såna adresser är jobbigt. Bara en massa reklam. Använde originaladressen du har till forumet istället. Det är bättre.Ok, det är lite svårt att se exakt hur du vill ha det men jag gjorde ett försök. Jag laddade upp det på http://cqr.nu/epaaj/downloads/sida.html
↗ till inläggetk men om man klickar på hemsida sen på forum så kommer du ju ej in på forumetOk, det är lite svårt att se exakt hur du vill ha det men jag gjorde ett försök. Jag laddade upp det på http://cqr.nu/epaaj/downloads/sida.html