💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vem kan göra en hemsida till mig som e som denna eller så behöver jag bara en banner link som det står fuskarligan

13 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

Varför gör du inte hemsidan själv?

Nivå 0 · Nykomling

ett forum? som detta?

banner kan jag fixa för några fm...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vem kan göra en hemsida till mig som e som denna eller så behöver jag bara en banner link som det står fuskarligan

Ska du ha HELA sidan eller bara forumet fixat åt dig? Forumet är inga problem men en hel sida orkar jag faktiskt inte göra åt dig. Har du ett webbhotell med stöd för php och mysql så kan jag hjälpa dig sätta upp ett forum som detta ;)
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

jag har redan fixat det forumet behöver en liten lätt fram sida men det är bara så man kan klicka på litte knappar
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

ett forum? som detta?

banner kan jag fixa för några fm...

men kan jag ej få en banner bild gratis
Nivå 0 · Nykomling

en liten lätt framsida...? bara en sida altså...?

14 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8
↗ till inlägget

mm som man kan lägga banners i och klicka för att komma till forumet
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ska du ha någon typ av tabell eller bara typ länkar och några banners mitt på sidan??
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

länkar och banners i sidan och lite text men det kan jag fixa själv
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ehh...vad var det tänkt att du inte skulle göra själv utan få hjälp med? Som jag ser det har du redan lagt upp en forum och kan fixa startsidan själv.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12
↗ till inlägget

ja det kan jag men jag vet ej hur jag ska få upp den på en hemsida
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ehh...vad var det tänkt att du inte skulle göra själv utan få hjälp med? Som jag ser det har du redan lagt upp en forum och kan fixa startsidan själv.

Vad använder du för webbhotell?
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14
↗ till inlägget

inget jag kan göra först sidan i anteckningar och sen ska jag bara sätta in den så det blir en hemsida och jag e ej super bra på html så jag uppskatar om du kan göra den åt mig snälla
Nivå 0 · Nykomling

Huh? Nyss sa du att du kunde och nu vill du ha hjälp igen. Jo visst jag jag hjälpa dig. Säg bara vad du ska ha så fixar jag det. Gör gärna en skiss i tex paint så jag lättare kan se hur du har tänkt.

Använder du IRC någonting? I såna fall vet jag ett bra webbhotell, de kräver att man loggar in i deras IRC-kanal på deras IRC-server varje dag för att behålla sitt konto/webbsida. IRC är ett jättestort chattnätverk om du inte visste.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16
↗ till inlägget

Huh? Nyss sa du att du kunde och nu vill du ha hjälp igen. Jo visst jag jag hjälpa dig. Säg bara vad du ska ha så fixar jag det. Gör gärna en skiss i tex paint så jag lättare kan se hur du har tänkt.

Använder du IRC någonting? I såna fall vet jag ett bra webbhotell, de kräver att man loggar in i deras IRC-kanal på deras IRC-server varje dag för att behålla sitt konto/webbsida. IRC är ett jättestort chattnätverk om du inte visste.

jag har nog irc jag har gjort skissen nu här har du den

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ok, det är lite svårt att se exakt hur du vill ha det men jag gjorde ett försök. Jag laddade upp det på http://cqr.nu/epaaj/downloads/sida.html

Bara att gå in där och spara det själv.

Om något ska ändras eller läggas till så är det bara att säga till mig ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18
↗ till inlägget

Ok, det är lite svårt att se exakt hur du vill ha det men jag gjorde ett försök. Jag laddade upp det på http://cqr.nu/epaaj/downloads/sida.html

nä men den blev helt perfect nu ska jag bara sätta in forumet som hetter www.fuskarligan. tk
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

TK? Såna adresser är jobbigt. Bara en massa reklam. Använde originaladressen du har till forumet istället. Det är bättre.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20
↗ till inlägget

k men om man klickar på hemsida sen på forum så kommer du ju ej in på forumet

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in