Gäst oscar1115 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Skrivet 14 Maj 2005 Hur klarar man sista delen av sista gymet på pkmn ruby? Är tacksam för en beskrivning hur man ska gå
BornInBarcelona Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Skrivet 16 Maj 2005 Det är inte så svårt det är bara att skaffa red orb och möta grudon sen kommer du in i gymmet
Gäst Skellington Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Skrivet 16 Maj 2005 Det är inte så svårt det är bara att skaffa red orb och möta grudon sen kommer du in i gymmet Han menar hur man ska gå på isen i gymmet
Gäst oscar1115 Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Skrivet 16 Maj 2005 (redigerat) Jag menar hur man ska gå på sista isen i gymmet.Vet nån hur man gör det. Redigerat 16 Maj 2005 av oscar1115
Gäst oscar1115 Skrivet 12 September 2005 Rapport Skrivet 12 September 2005 Måste ha hjälp snälla :( :( :( :( :(
Gäst Big Boy Skrivet 16 September 2005 Rapport Skrivet 16 September 2005 om du undrar hur så ska du gå på alla delar av isen så det blir sprickor överallt (lätt på första våningen och andra men på tredje var till och med jag tvungen att tänka till lite.. tog 2 försök att klara hela för ramlade på tredje) men du ska försöka tänka dig i förväg hur det blir om du går dit sen dit osv.. så du inte lämnar nån ruta men fastnar inte heller. det går som inte att förklara förutom på 1 och 2 våningarna på första: gå vänster när du kommer upp på den.. till kanten sen till höger till nästa kant, sen till vänster igen typ sen är du vid trappen. på 2:an är det likadant men man addar på lite steg åt höger och vänster.. om det inte funkar så så är det bara att försöka nästan likadant men ändra lite på stegen. typ vilket håll och sånt
Darkness Skrivet 25 September 2005 Rapport Skrivet 25 September 2005 Jag menar hur man ska gå på sista isen i gymmet.Vet nån hur man gör det. försök själv för en gångs skull
Rekommendera inlägg