Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Gran Turismo 4!


Rekommendera inlägg

Nä men jag tycker man kan ha samma bil i varje race så man slipper byta bil hela tiden eller andra däck! :blink:  :P  :gitarr:

 

t.ex. en bil som är 5 cm från marken passar inte in på en grusbana

eller att man har snöringar på asfalt

och varför tror du de har gjort 739 bilar? kanske så man har något att välja emellan

 

nu har de gjort spelet på det här sättet och det går inte att ändra.

Redigerat av Tomi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

aja men de är ett jobbit upplägg!!. :bah:  :huh:  :gitarr:

 

det är bara att köra på det blir på sätt och vis enklare sen

(förstås svårare tävlingar men med bra bilar så går det nog)

Redigerat av Tomi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

för att få mera pengar kan du köra på special conditions, den andra tävlingen "costa di amalfi" där vinner du en toyota RSC rally raid car kör då racet igen med den och då får du en till som du kan sälja för 265 000 cr.

 

för att få nya körkort ska du gå till den där konen som det står "licens" under tror jag ta då national "b" körkorts provet där är det 17 prov, klara dem så får du körkortet och en bil när du tagit national "b" körkortet så kan du ta national "a" körkortet och när du klarat det kan du ta international "b" körkortet osv.

 

ps. om du behöver hjälp pm:a mig bara. jag har 60% så vet en del

 

 

jag har klarat 99% av spelet :P :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1:De är inte svårt att få körkort bara på vissa, man kan ha brons i alla.

2:De finns inga ferrari bilar med i GT 4. :cool:  :gitarr:

 

Du är inte ensam om att vilja dra runt med en Enzo eller någon annan supersportbil..

 

Jag har klarat 96,4% av spelet.. och den bästa tävlingen att köra för att få pengar är Deutsche Touring Car Mästerscheift som finns i european events.. bilen du vinner kan du sälja för 743000 cr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Intresserade av att vinna pengar till gt4? hör här: Köp en Abt Audi TTR Touring car för 550000cr. Uppgradera den till max. Sen går du till European events och bläddrar ner till Deutsche Touring car Meisterschaft. Om du vinner de 5 racen s vinner u en AMG mercedes CLK-GTR race car '98. Den kan du sälja för ungefär 750000cr. Så sammanlagt på dem 5 racen+bilen så har du tjänat ca. 900000cr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Intresserade av att vinna pengar till gt4? hör här: Köp en Abt Audi TTR Touring car för 550000cr. Uppgradera den till max. Sen går du till European events och bläddrar ner till Deutsche Touring car Meisterschaft. Om du vinner de 5 racen s vinner u en AMG mercedes CLK-GTR race car '98. Den kan du sälja för ungefär 750000cr. Så sammanlagt på dem 5 racen+bilen så har du tjänat ca. 900000cr.

 

 

 

 

 

Man kan vinna en Ford GT40 om man har A lisensen och den är värd lika mycket

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå till License Centre å ta lite licenser, så får du bilar, å sen kan du köra race å vinna pengar. Eller så kan du gå till "Beginner events" å köra lite race så vinner du 600cr för varje gång du kommer etta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vill bara säga det att tyska dutche bla bla nånting i european events den banan ger 15000x5 + en bil värd 741000.En enkel och simpel metod att vinna andra banan i special condition är att hela tiden vara ivägen då kör inte datorn om oavsett vad du har för bil.Kör i spelläget där du ser bilen helt då är den enkelt att blocka datorns bil.Köp en dodge ram 1500...

Redigerat av kirunaboy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1:De är inte svårt att få körkort bara på vissa, man kan ha brons i alla.

2:De finns inga ferrari bilar med i GT 4. :cool:  :gitarr:

 

 

 

 

Jag har sett på google.se att man kan ha Lamborghini och Ferrari spelet men det kanshe var ett annat spel. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...