För att få shedinja ska man ha en plats ledig i partyt sen ska man utveckla nincada till ninjask så har man shedinja på den lediga platsen! :lol:
hjälp på sapphire!!!!
de e ju ägit... för jag har liksom försökt göra en nergradering av wishmur :lol:
Wismur har ingen nedgradering. Den har 2 utväcklingar, Loudred och Exploud. Vet inte när dom utvecklas, men jag vet att Loudred utvecklas till Exploud innen lv. 40.
man får loudred i 20 och exploud i 40 eller 42 tror de va 42... Vet ni vilka nr 137, 138 ,139, 151, 178 och 180 och är i pokédexen????och var hittar man dragon scale... måste veta allt..!!!!!!!
#137 - Igglybuff
#138 - Jigglypuff
#139 - Wigglytuff
#151 - Chimecho
#178 - Gorebyss
#180 - Corsola
Var fångar man Chimecho??? Och jag kommer inte ihåg var man fångar Jigglypuff...
Och om du vet Zyper kan du väll säga var man får Dragon Scale för jag och min kompis villha Kingdra...
137:Igglybuff 138:Jigglypuff 139:Wigglytuff 151:Chimecho 178:Gorebyss 180:Corsolaman får loudred i 20 och exploud i 40 eller 42 tror de va 42... Vet ni vilka nr 137, 138 ,139, 151, 178 och 180 och är i pokédexen????och var hittar man dragon scale... måste veta allt..!!!!!!!
Dragon Scale måste stjälas(med Thief/Covet) från Horsea/Bagon.
Chimecho hittar man på Mt. Pyre. Jigglypuff kommer jag inte ihåg.
ojjj.. då måste den vara ovanlig... kan man hitta den på båda spelen???
Japp. Den är mycket sällsynt.
kan man hitta den på båda?????????
Ja, det sa jag ju precis.
Neee... Du sa
Japp. Den är mycket sällsynt.
men strunta i de nu...
Jag sa 'japp' till att man kan hitta den på båda spelen, men låt oss fortsätta om vad inlägget handlar om.
Tror att Jiggly var högst upp på Rt 118...
Man kan inte hitta Jigglypuff på Route 118.
nån sa att man kude hitta vilda swellos på samma ställe...
På Route 118? Det kan man inte.
jag mena att man kan hitta swello på samma ställe som Jigglypuff!!!