Dennan Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 nån som har skype här??? om ni vill ha min addres sök på dennan94 så står det att mitt riktiga namn e Dennan och att jag kommer från sverige och pratar svenska!! jag vill prata på nån på den här sidan!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Hmm... Nånstans på datorn ligger Skype och skräpar, men jag vet inte var.. Men mitt HeadSet är trasigt, så det blir när jag har köpt nytt.... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 tycker att skype verkar krångligt... men jag kanske har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Japp, det har du! Skype är väldigt enkelt! Man bara trycker på en kontakt och ringer upp! Nästan som MSN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 okej... vad kostar ett headset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 jag köpte ett jätte bra headset på clas ohlsson för 89 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 det kanske är något att fundera på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dan92 Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 89:- för ett headset är väldigt lite..... Har ett som jag köpte på teknik magasinet för 999:- nånting.... :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 http://www.webhallen.com/prod.php?id=39385 69:- ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 jag har skype men inget headset heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 är det ingen annan??? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelino Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 jag har skype men inget headset heller . Är det nödvändigt att ha skype då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.