💬
Logga in
Fuska.se

Ska Ha Filmkväll

33 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

jag ska ha en filmkväll och behöverveta en bra komedi :)

Nivå 7 · Fuskare

Hum... Dodgeball, Bruce almighty, Shaun of the dead (parodi på dawn of the dead).

South Park - bigger, longer and uncut

Den där Mary

Zoolander

Duplex

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

tack det låter bra ska fundera lite

kom gärna med flera förslag

funderar också på american pie och ghetto blaster

vem ska du se den med?

Nivå 12 · Mästerfuskare

white chicks

hur man blir av med en kille på 10 dar (romantisk komedi)

Släkten är värst

Nivå 12 · Mästerfuskare

ja den e skit bra !

:D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hipp Hipp-säsongerna! :)

Nivå 0 · Nykomling

starsky & hutch

ja starsky and hutch är bra om du vill ha skräckkomedi crepshow 1,2 och braindead= blodig som f** och bad taste= grym

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13
↗ till inlägget

vem ska du se den med?

med några polare och några flicks så den där skräckkomedin låter bra

är white chicks bra? 0-10

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

white chicks är sådär.. men old school är en film som man garvar skiten ur sig, hade ont i magen efter jag tittat på den, får det fortfarande för den är så j*vla bäst! hyr den, om du inte tycker om den så kan jag f*n skicka dig pengar för vad den kosta att hyra

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

white chicks är sådär.. men old school är en film som man garvar skiten ur sig, hade ont i magen efter jag tittat på den, får det fortfarande för den är så j*vla bäst! hyr den, om du inte tycker om den så kan jag f*n skicka dig pengar för vad den kosta att hyra

om du säger det så. den hyr jag! :lol:

Nivå 4 · Lärling

du lär inte ångra dig!

creepshow - 80 tals filmer, det är steven king som gjort dom

Duplex - handlar om ett par som köper en lägenhet ihop om att sen kunna köpa övervåningen för att byga om till två vånings hus...

Dodgeball - spök boll? typ samma gäng som gjort old school fast inte lika bra som old school

braindead - han som regiserade sagan om ringens första film, så dålig att den inte vart dålig bra, utan bara älmänt dålig...singaja "råttapa"...

starsky & hutch - bara klassiska komedi skämt med i den, har man sett en så vet man alla... typ...fast en bra replik finns med i den... "doit"..

har sett alla filmer förutom zoolander, som ni rabblat upp, så av alla dom så skulle jag ta old school...

4 Jun 2005

Zoolander är skitkul. Den ska du se.

5 Jun 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #18

hyrde white chicks den var rolig den :lol: :lol:

det roligaste i den är när dom dansar.

6 Jun 2005
Nivå 5 · Fuskare

Kung-Fu Hustle är bra! Eller den har inte kommit ut en va? Men jag har den på DVD ändå :P Men den kan jag starkt rekommendera om det är långt kvar tills filmkvällen

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in