💬
Logga in
Fuska.se

Fifa Street

9 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Är det värt pengarna?

Är det roligt?

Vilka spelare kan man ha?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Är det värt pengarna?

Är det roligt?

Vilka spelare kan man ha?

det finns redan ett sånt här ämne så varför starta ett till!?
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

Orkar leta upp det gamla...

30 Jun 2005
Nivå 1 · Novis

det är värt pengarna! det är nett av dom roligaste spel jag nånsin spelat! ett bra tips med spelare man börjar me i karriärn är Målvakten Kenny, Helveg och Jensen..dom bästa spelarna enligt mej..sen är det ett tips att INTE köpa Rivaldo..helt värdelös enligt mej. Spara hellre pengarna å köp Pires, Helguera, Carlos m.m

Att ha finns det många spelare...man får börja med att välja mellan ungefär 20 spelare..sen så finns det 5 nya spelare i varje stad (på karriären alltså) de finns spelare som Pires, helguera, crespo, rivaldo, casiliias, friedl m.m

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Fifa street är jätte bra och värt pengarna och man kan ha många bra spelare t.ex ronaldinho och buffon :cool: man ska trixa mycket då får man pengar :kung: :kung: och om man vinne matcher så får man bra rykte :bah: :rolleyes:

1 Jul 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

jag tror att det är riktigt bra! grafiken verkar ok och känslan verkar också bra! Jag har funderat på att köpa det! :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

snart blir det billigare troor jag... ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja, om man väntar några månader så!

6 Jul 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

Skulle någon kunna lista alla spelarna lr en länk till en sida där alla spelare sår med? :o

Nivå 0 · Nykomling

Det ser inte så kul ut så jag kommer inte att köpa det och det är nog inte värt pengarna.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in