har ni hört att det ska komma ett nytt GTA spel till PSP som heter back to liberty city? där ska det vara mindre våld, svordomar, blod, m.m... vad tycker ni om det?? jag tycker att det verkar kasst :P
Mindre Våld, Svordomar Och Mindre Blod Till Psp
För det första så vet man redan att det ska komma ett sånt spel.
För det andra tror inte jag att ett gta spel skulle innehålla mindre våld etc. :P
↗ till inläggetDet är 10+ på spelet så det blir mindre våldFör det första så vet man redan att det ska komma ett sånt spel.
För det andra tror inte jag att ett gta spel skulle innehålla mindre våld etc. :P
Det heter Liberty city stories
10+ shit va kasst för ett Gta spel!
ganska segt för det kommer typ bli oh you mother *beeeep* och när man skjuter en människa så dör dom inte bara säger ouch.. typ som hit & run med simpsons :P
f*n va illlaa.
↗ till inläggetJag tror inte att man kan ha vapen , och jag tror inte att man svärganska segt för det kommer typ bli oh you mother *beeeep* och när man skjuter en människa så dör dom inte bara säger ouch.. typ som hit & run med simpsons :P
om man ens kan ta bilar... :(
↗ till inläggetganska segt för det kommer typ bli oh you mother *beeeep* och när man skjuter en människa så dör dom inte bara säger ouch.. typ som hit & run med simpsons :P
det kommer ju typ låta beep när dom svär eller nåt sånt.. man kanske e som Ned Flanders i Simpsons :P
Jag tycker iofs att det kan vara ganska bra, för det är lite mycket våld på gta ibland...
Nej... Nej... FÖRRESTEN!!! Det kanske inte alls innehåller mindre våld för att... ööh... jo, så e det ju med typ alla filmer, att det blir lägre åldersgräns för att barn tittar på såna filmer ändå! Jag e bara tolv år och det är typ 18-årsgräns på SA men jag köpte det ändå. Så gö ju typ alla. Eller...
(pust, vad mö jag skrev)
ja har hört at de bara kommer ut på playstation3 ja har 2an
jag e 12 jag också men farsan och morsan brydde sig inte så jag köpte san andreas på en gång MOHAHAHAHA!
Ett gtaspel som det är 10+ på är inget för mig.
Det är inget som sant, bara några saker som jaginte tror kommer vara med.
- Mindre blod.
- När man dödat någon är det inget blod.
- Glöm alla svordomar.
- Inga droger
- Ingen diskrimenring
Vad jag nästan är säker på i allafall.
↗ till inläggetdet är verkligen kasst det jag tror det inte går att döda nån men blod kan man nog fixa det kommer nog komma ut en mod så att det blir blodigt :rambo:Ett gtaspel som det är 10+ på är inget för mig.
Det är inget som sant, bara några saker som jaginte tror kommer vara med.
- Mindre blod.
- När man dödat någon är det inget blod.
- Glöm alla svordomar.
- Inga droger
- Ingen diskrimenring
Vad jag nästan är säker på i allafall.
Jag skulle nog inte köpa det om det blir en Fredlig stad vad blir uppdragen i så fall?? vad ska man göra mindre våld. då blir det bara ett bilspel (om man får sno en) man kanske Köper en bil och åker runt :angry:
Jag ska fanimej köpa det ändå. Det är ju typ tradition att köpa Gta-spelen!!! ... ... ... ... sådeså!