-MGS- Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Är moderatorerna lata för dom skriver bara $1.1 tex istället för: Tråden håller på att spåra ut *låser*? jag tycker dom borde skriva: Tråden håller på att spåra ut *låser*... men det är jag de Citera
Gäst Anta Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 men dom vill underlätta lite för sig själv Citera
Gäst Tobbis Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 dom vill väl oxå visa vilken regel som vi har brutit Citera
Dannie Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Ja och ni läste väl reglerna när ni blev medlemmar?;) Citera
yoZhi Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 men om ni skriver så måste man gå in på reglarna och kolla vad d e om man inte kommer ihåg reglerna Citera
Gäst X-Star Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Man kan skriva ut dem. Det gjorde jag så nu kan jag reglerna! Citera
Secred Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Det finns nästan bara en regel som alla bryter, på varanda tråd som blivit låst är för att den är onödig (§1.11) Citera
Gäst isak_92 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Ja och ni läste väl reglerna när ni blev medlemmar?;) nej inte jag :P hehehehehehehehehehe Citera
Backspace Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Ja och ni läste väl reglerna när ni blev medlemmar?;) Ja, Och jag brukar upprepa att kolla reglerna varannan vecka så jag minns dom extra mycket! Det är ett bra sätt att komma ihåg dom! Citera
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Jag brukar kunne regler för forums / inge spamm, m.m jag läste inte på slutet :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.