💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon guld hjälp!!!!!!

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hej..... Hur använder man pokemon radion som man ska sätta på pokeflöjten som ksa väcka snorlaxen jag hittar inte vart man ska sätta på den?????

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #2

snällla hjälp mig

Nivå 5 · Fuskare

har du pokeflöjten? du ska gå in i väskan och sätta på den där (d var länge sen jag spelade spelet så jag kanske inte kommer ihåg)

har du pokeflöjten? du ska gå in i väskan och sätta på den där (d var länge sen jag spelade spelet så jag kanske inte kommer ihåg)

Fel (tror jag) , man ska längst bak på radion (tror jag) jag har tappat bort mitt spel så jag har inte spelat det på nåt år!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Tryck på start och välj Pokegear ta flytta länst till höger så kan du välja kanal med < och > tror jag.

Nivå 3 · Lärling
hej..... Hur använder man pokemon radion som man ska sätta på pokeflöjten som ksa väcka snorlaxen jag hittar inte vart man ska sätta på den?????

men du har väll fixat kanalen til poke flöjten väll?

10 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

man fixar först pokeflöjt kanalen sen går man och stäler seg framför snorlax slår på kanalen och sen så trucker du a så säter han ner radion framför snorlax. Om du ska fånga honom så skafa många pokebols han är på L50 (tror jag)

12 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

l:30 är den på

Nivå 3 · Lärling

nej den är f*n på 50lv det är på gul blå och röd han är lv 30...

Nivå 6 · Fuskare

Ja han är på l:50 och man får kanalen i lavender tawn Och någon stans längst bak hittar man den!

Nivå 9 · Veteranfuskare

oj...blandade ihop spelen

17 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling
oj...blandade ihop spelen

men samart

18 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

Vad är en pokemonflöjt??

19 Jan 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

en pokemonfljöt är en item, i blå/röd/gul, som kan väcka sovande pokemon.

20 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling
en pokemonfljöt är en item, i blå/röd/gul, som kan väcka sovande pokemon.

man kan få den på guld/silver med så om man har vad dewtt nu va =/

21 Jan 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

nej, man kan itte få själva pokemonflöjten, men man kan få en kanal på radion att spela pokemonflöjtmusiken.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in