hej..... Hur använder man pokemon radion som man ska sätta på pokeflöjten som ksa väcka snorlaxen jag hittar inte vart man ska sätta på den?????
Pokemon guld hjälp!!!!!!
snällla hjälp mig
har du pokeflöjten? du ska gå in i väskan och sätta på den där (d var länge sen jag spelade spelet så jag kanske inte kommer ihåg)
har du pokeflöjten? du ska gå in i väskan och sätta på den där (d var länge sen jag spelade spelet så jag kanske inte kommer ihåg)
Fel (tror jag) , man ska längst bak på radion (tror jag) jag har tappat bort mitt spel så jag har inte spelat det på nåt år!
Tryck på start och välj Pokegear ta flytta länst till höger så kan du välja kanal med < och > tror jag.
hej..... Hur använder man pokemon radion som man ska sätta på pokeflöjten som ksa väcka snorlaxen jag hittar inte vart man ska sätta på den?????
men du har väll fixat kanalen til poke flöjten väll?
man fixar först pokeflöjt kanalen sen går man och stäler seg framför snorlax slår på kanalen och sen så trucker du a så säter han ner radion framför snorlax. Om du ska fånga honom så skafa många pokebols han är på L50 (tror jag)
l:30 är den på
nej den är f*n på 50lv det är på gul blå och röd han är lv 30...
Ja han är på l:50 och man får kanalen i lavender tawn Och någon stans längst bak hittar man den!
oj...blandade ihop spelen
oj...blandade ihop spelen
men samart
Vad är en pokemonflöjt??
en pokemonfljöt är en item, i blå/röd/gul, som kan väcka sovande pokemon.
en pokemonfljöt är en item, i blå/röd/gul, som kan väcka sovande pokemon.
man kan få den på guld/silver med så om man har vad dewtt nu va =/
nej, man kan itte få själva pokemonflöjten, men man kan få en kanal på radion att spela pokemonflöjtmusiken.