💬
Logga in
Fuska.se

Gta San Andreas

10 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

HEj! JAg skulle behöva lite hjälp. HUr gör man för att klippa sig, äta, tatuera sig och få nya kläder te x. Skulle bli jätteglad om någon hjälpte mig.

//Jessica

Nivå 0 · Nykomling

Du går till frisören om du ska klippa dig... och du går till en resturangn om du vill äta....

och för att byta kläder så går du till en klädes affär... <_<

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

HEj! JAg skulle behöva lite hjälp. HUr gör man för att klippa sig, äta, tatuera sig och få nya kläder te x. Skulle bli jätteglad om någon hjälpte mig.

//Jessica

OKej tack, men de flesta affärerna och så är väl stängda? Är bara vissa av de öppna så man kan gå in?

Nivå 0 · Nykomling

Detta visas i spelet bara du gör uppdrag innan dess är alla "Barber shop"'s och resturanter stängda

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Okej, tack så jättemycket för svaren...då ska jag göra en massa uppdrag nu då :)

Hur gör man så att fusken funkar det funkar inte för mig...?? :medieval: :medieval: ???????om ni vill säga skriv till [email protected]

Senast ändrad:

14 Jun 2005

då trycker du in nått fel. om de funkar så har du tryckt in rätt.. annars fel :bah:

Nivå 0 · Nykomling

du måste klara en massa uppdrag men resturanger är alltid öppna :)

Nivå 3 · Lärling

...

Senast ändrad:

15 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

men det är väl så gult när det är öppet...? men frisörer och tatuerare ä ju oftast öppen

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

men det är väl så gult när det är öppet...? men frisörer och tatuerare ä ju oftast öppen

jaha och?? ja sa uppdrag...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in