The_Devil Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Var hittar man Admiral Bobbery?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Gå till den östra delen av stan där det finns en bro man inte kan hoppa över. Ta yoshi och hoppa över på andra sidan. Sen fortsätter du att hoppa uppåt tills du kommer upp på taken. Då gör du dig till en pappersrulle och rullar ner genom en skorsten som finns på ett tak. Där hittar du honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Devil Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag fattar inte precis vad du menar för man kan ju inte hoppa över?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Man kan hoppa över med yoshin om du håller in knappen som du hoppar med. Ta yoshin och gå till östra delen av staden som paper mario skrivit, där finns det en bro, om du går förbi den så kommer du se lådor som du måste hoppa upp på vilket inte kommer funka eftersom det finns staket i vägen eller hur? Istället så ställer du dig jämte bron och hoppar över till andra sidan med yoshin och klättrar uppför lådorna tills du kommer upp på taket. När du kommit upp på taket så ska du hoppa över till det andra taket där du ska bli en pappersrulle och rulla ner i skorstenen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Devil Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Finns det något lätt sett att döda bossen i den där ön när man ska ta den blåa kristallstjärnen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Köp massa items Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Devil Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Okej men det har jag redan klarat men det jag inte kan klara är monstret som anfaller tåget han är ju jättesvår!!?? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Inte alltför svår. Använd typ earth tremor när han har armarna uppe och när du väl kan skada honom ska du typ använda spring jump. Effektiv medhjälpare är nog bobbery, det använde jag. Du kan väl alltid gå och köpa några items i shoppen i tåget annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onyxia Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Var hittar man Admiral Bobbery?? lol jag komm inte ihåg men joooooooooo jag tror att när man åker en stor båt till en skit jobbig ö så har man eller så hittar man honnom där.jag vet inte exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Devil Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Var hittar man General White!!!???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Många minns visst inte att han stod i början i petalburg =). The_Devil: Du kan ju alltid fråga fortune tellern om vad du ska göra härnäst. Iallafall ska du först till Petalburg. Sen minns jag inte ordningen, jag tror du ska till glitzville, boogly woods, piratön (minns inte vad den heter), twilight town och sist Fahr outpost. Du kommer veta vart du ska när du pratar med folk i staden (oftast den första man ser). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 jag letade överallt fast jag hittade honom i Fahr Outpost där han låg och sov=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg