💬
Logga in
Fuska.se

Midnight Club 3 Dub Edition

8 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Dom här Rockstar R:en som man ska hitta (12 st) och få nån specialgrej, jag har letat efter en karta/beskrivning till var dom finns men jag hitta ingen. Jag undrar om ni har en karta e.l beskrivning till var dom är. Lägg gärna ut bilden eller sidan här då, så hjällper ni en stackars nybörjare... :wub:

26 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #2

Ingen?

6 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Dom här Rockstar R:en som man ska hitta (12 st) och få nån specialgrej, jag har letat efter en karta/beskrivning till var dom finns men jag hitta ingen. Jag undrar om ni har en karta e.l beskrivning till var dom är. Lägg gärna ut bilden eller sidan här då, så hjällper ni en stackars nybörjare... :wub:

Finns inga fusk till MC3...
8 Jul 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Det gör det ju :gitarr:
27 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling

vart? :blink:

31 Jul 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

kolla på gamerevolution,cheatplanet lr reklam

E Mc3 bra lr??

funderar på ått köpa de

6 Mar 2006
↗ till inlägget

Jag har tagit mig tid å göra kartor till er :kung:

post-14823-1141662627_thumb.jpg

post-14823-1141662647_thumb.jpg

post-14823-1141662667_thumb.jpg

Nivå 4 · Lärling

Dt är 100 procent värt det. Om du gillar street race- spel.

Nivå 7 · Fuskare

okejj...

Ska nog köpa d när ja har köpt d ja ska köpa först....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in