💬
Logga in
Fuska.se

Varför Dyrt

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Är det någon som vet varför XBOX spelen är så dyra när de släps? PlayStation 2 spelen är ju så mycket billigare när de släps.

xbox har bättre grafik...

men jag vet itne varför dom säljer det dyrt...

:gitarr:

Det beror på vad det är för speltitlar. Och du kan inte mena att ps2 släpper billiga spel . Varje nytt spel jag ser ps2 släpper så kostar dem minst 599 asså dem kända titlarna.

Det beror på vad det är för speltitlar. Och du kan inte mena att ps2 släpper billiga spel . Varje nytt spel jag ser ps2 släpper så kostar dem minst 599 asså dem kända titlarna.

↗ till inlägget

Han/hon förklarade bättre...

Men det beror på vilka spel det är tänk <_<

22 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

jag tycker att de kostar ungefär samma...

Nivå 0 · Nykomling

XBOX spel är väll ca. 50 kr dyrare det är ju egentligen inte så mycket men XBOX spel har väll bättre grafik

Nivå 0 · Nykomling

tror du att det har med grafiken att göra? Varför är pc spelen de billigaste och gba spelen kostar nästan mer...

Senast ändrad:

25 Jun 2005

Pc spel. Min teori är att det är så många som har PC njaa kanske inte riktigt helt rätt.

26 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

Nja, Xbox kanske är mer "populärt" än Playstation 2, så därför väljer dom att sälja spelen dyrt...

Nivå 0 · Nykomling

Vissa spel lägger de ner mer jobb på tror jag resulterar i dyrare spel.

Jag tror inte att ett Burnout 3 på PS2 säljs billigare än ett Burnout 3 på Xbox om de släpps samma datum.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in