jag är vid den dära slowpokestaden vad ska jag göra/ta vägen.?
varför kan jag inte gå in i gymmet.?
och hur får man den dära gs bollen.?
jag är vid den dära slowpokestaden vad ska jag göra/ta vägen.?
För att komma in i gymmet
Snacka med Kurt (en person i Azalea stan) sen när han har stuckit ska du gå ner i Slowpoke Well, slåss med alla Team Rocket där så öppnas gymmet.
↗ till inläggetGS-bollen går bara att få i den japanska versionen.jag är vid den dära slowpokestaden vad ska jag göra/ta vägen.?
Och Kurt bor i ett hus till vänster, ovanför gymmet, han har ett sånt där berry-träd nära hans hus.
tack..!!
men nu undrar jag vart jag får kortet som man kan åka båt med..?
och passet till tåget..?
och vart man får masterboll..??
snälla svara fooooort!!
masterball får du när du har klarat alla gym i johto, båtbiljetten får du när du har klarat pokéligan och passet får du i saffroncity i kanto när du har hittat copycats docka
vart hittar man copy cat och vart hittar man dockan
Dockan finns i ett hus i Vermilion City (Kanto), där du får en Rare Candy av gubben som snackar om sin favoritpokémon. Och huset där "Copycat" bor finns någonstans i Saffron City, du hittar det nog rätt enkelt.
↗ till inläggetvart hittar man copy cat och vart hittar man dockan
jag får ingen docka i det huset ju!!!
Snacka med alla personer i huset da
jag får endå ingenting
behövs ingen hjälp längre
:cool: För att komma in i gymmet Snacka med Kurt (en person i Azalea stan) sen när han har stuckit ska du gå ner i Slowpoke Well, slåss med alla Team Rocket där så öppnas gymmet. :visslar:
dom har ju typ redan berättat D <_<
Onödigt inlägg, månne? Han behöver ju ingen hjälp me de längre!
↗ till inlägget:cool: För att komma in i gymmet Snacka med Kurt (en person i Azalea stan) sen när han har stuckit ska du gå ner i Slowpoke Well, slåss med alla Team Rocket där så öppnas gymmet. :visslar:
↗ till inläggetMen hallå, det där är ju exakt likadant som jag skrev :angry::cool: För att komma in i gymmet Snacka med Kurt (en person i Azalea stan) sen när han har stuckit ska du gå ner i Slowpoke Well, slåss med alla Team Rocket där så öppnas gymmet. :visslar:
§1.11