litenBella Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Jag har koderna till Heroes III, men de går inte att använda. ;) Jag har tryckt på TAB o sen skrivit in koden o tryckt enter men inte går det för det :evil: Någon som vet va det e för fel jag gör. Jag skriver med små bokstäver o har testat med stora oxå men det fungerar inte alls. :angry: Citera
Pikachu86a Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Är du säcker på att det är rätt koder till just det Heroes 3 som du har? Finns det inte mer en Heroes 3 version? Citera
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Har du completed-verisionen så gäller dem koderna från det senaste spelet (kommer inte ihåg namnet). Citera
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 har du fått dom från fuska och dom inte funkar kan du anmäla dom... Citera
litenBella Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 22 Juni 2005 jag har heroes of might and magic III complete alla tre har jag.. jag har fått dem från en annan sida men det e samm koder. vet ej vad det e för fel. vill ju spela med lite xtra tur.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.