💬
Logga in
Fuska.se

Photoshop?

18 svar · startad

Hur kan man göra så snygga avatars på photoshop? Ja kan inte få så där snygga grejer kan nå förklara hur?

7 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Vad menar du med snygga grejer?

Alltså bakgrund och coolare liksom!

Nivå 0 · Nykomling

jag kan inte men vill gärna lära mig

8 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

kunde inte något i början men man lär sig testa en massa saker så lär man sig tillslut

Ja men kan du passa på att skriva var man gör sånt...:s

jag har gjort en guide, kolla in den.

Nivå 0 · Nykomling

men man lär sig mycket av att testa själv eller att söka guider på google där finns det mesta

9 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

det är inte så svårt att fixa bakgrunder......man kan kladda dit lite bara och använda filters

Nivå 0 · Nykomling

mm det där med google stämmer

10 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

assåååååå.....vart kan man ladda ner photoshop????

vikken sida?

hellst inte abobe elle va den heter

Nivå 0 · Nykomling

nepp, inte ladda ner //ändrat av admin

Nivå 0 · Nykomling

ok tack !!

Nivå 0 · Nykomling

sse till så du laddar ner programen med där det står demo lr något liknande //ändrat av admin

på www.downloads.com kan man det

Nivå 0 · Nykomling
Hur kan man göra så snygga avatars på photoshop? Ja kan inte få så där snygga grejer kan nå förklara hur?

man kan börja med att fixa en bild på nånting som man tycker om och sen lägga dit en text med mkt effecter. Man kan också typ kladda lite på en bild och lägga dit filteroch då kan man få en snygg bakgrund

Nivå 0 · Nykomling

(=Sonic=Master=) warez :o

man kan börja med att fixa en bild på nånting som man tycker om och sen lägga dit en text med mkt effecter. Man kan också typ kladda lite på en bild och lägga dit filteroch då kan man få en snygg bakgrund

Ja men hur fixar man effekterna ock bakgrunderna som ser ut som sprayat det var ju det jag undrade? :S

Och kan nån ge mej en hellänk? Asså där det står klicka här för att ladda ner detta program typ..=) Men asså ge mej på 7.0 inte 7.0.1 för det är en update som bara funakr om man har 7.0!

Nivå 0 · Nykomling
(=Sonic=Master=)  warez :o
vad mennas med det

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in