Gäst Zestique Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 Jag är ny här och kan en del fusk. Men hur lägger jag in dem? jag har letat och letat men hittar det inte :( ! HJÄÄÄLP!!! :cry: Citera
Skinnpytte Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 Du vet på första sidan och där går man ju in på en konsoll tek Gamecube sen tar man ett spel tex Mario party 6 och sen går man in på spelet då står det ju Fusk och under recessioner och över fusken står det Lägg in fusk och Lägg in recssion Hoppas du förstår Citera
danielsep Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 tack så mycket men jag viste det redan :D Citera
Rallypacker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 då vet du ju hur man lägger in fusk... Citera
FireFly Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 då vet du ju hur man lägger in fusk... Det var inte samma person som frågade först och svarade sen ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.