Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Håller på och blir helt galen på det här spelet nu. Allt har gått som en dans fram tills nu då det är helt stopp.

Är på dragon's roost island, och ska gå över lavaströmmen. Har kastat en bombblomma på den högra statyn så den har trillat, men den andra kommer inte mina kast fram till. Har försökt hoppa över till den fallne stenen, men man kan ju inte hoppa när man håller i en blomma. Har kastat från varenda ställe på kanten, hur nära som helst men kommer inte fram med kastet. SKa den verkligen i krukan för att statyn ska tippa eller ska man träffa nått annat? Har slängt dosan i väggen ett antal gånger nu...

Hoppas nån av er vet hur man gör.

/Newyn

Skrivet

Ja, dom ska ner i krukan. Du vet väl att på den andra måste du kasta bomberna från den första stenen...

Ok, men hur kommer jag ut till den andra stenen´? Det går ju inte att hoppa när man håller i en bomb.

Skrivet
Ok, men hur kommer jag ut till den andra stenen´? Det går ju inte att hoppa när man håller i en bomb.

min bror e exakt där nu men han spelar alldrig men jag tror du ska försöka hoppa

till den första och kasta eller något sånt det e så länge sen jag var där kommer inte i håg typ :student:

Skrivet

Jo, men jag kan ju inte hoppa när jag håller i bomben. När jag trycker på A(den gröna) så kastar han ju bomben istället för att hoppa. Kan du eller någon annan hjälpa mig med det så skulle jag vara otroligt tacksam.

Skrivet

Det var så lätt. Det var väll typiskt.... har sprungit och försökt hoppat så jag har träningsverk i fingret. Du ska ha stort tack.

Skrivet (redigerat)

Hej, Jag är på Forsaken Fortress och är vid ett ställe då jag ska gå under en tunna förbi ett par vakter som går med lyktor....Jag är vid en ensam vakt där det finns en massa möss..... Jag vet ej vad mössen gör.. tror dem avslöjar mig eller nåt, för dem kan ha sönder tunnan...Upptäckte det när jag var vid stället där jag tog den 1 av 4 delar av Purple Heart...

Aja, till saken. nåt enkelt sätt att ta sig förbi vakten där det kommer möss..?.. Råkade springa rakt på en gång och blev upptäckt från ca 2 meter,,,,

Redigerat av Petey Piranha
Skrivet

När de där lyktgubbarna är vända mot dig så måste du stå still. Så fort de vänder tyggen år så är det bara att kuta.

Skrivet

enda problem jag har med mössen är att dom tar pengar från mig

När jag stod vid en tunna så hoppade en av mössen på mig och krossade tunnan.. Vilka sabotörer... Ja, tror jag tappade 50 bara för mössen hoppade på mig...
  • Skapa ny...