Hunted Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) när* och var' är dom två *villket uppdrag måste man klara 'Villken stad och gata (stadsdel) är det Redigerat 3 Juli 2005 av filkar664
nr.7 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 bilskolan ligger ju i san fierro typ sydväst om bensinmacken (man gör uppdrag vid) kom mer inte ihåg efter exakt uppdrag men något av dom man gör där tror jag. flygskolan ligger i Las venturas i öknen norr om "Restricted area" efter uppdraget Verdant meadows(tror jag) man gör för Torino.
Th3 Sh@dow Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 jag har för mig att man kan börja på bilskolan så fort man kan komma till San Fierro
Anderzzen Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Bilskolan ligger vid det röda $ oh så fort du har kommit dit så kan du köra..men gör inte samma misstag som mej å döda alla där inne .. haha
Anderzzen Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 för då dödar han Michelle en av flickvännerna som man kan ha...
Rekommendera inlägg